10 Reacties

2 jaar geleden

Geen idee of het te weinig is, maar ik geef al een hele tijd de kleine tabletjes van de etos, deze zijn echt ienie mienie en hiervan moet hij 1 per dag 😊

2 jaar geleden

Ze moeten 10mcg (=400ie) binnen krijgen. Wij hebben ook deze druppels, maken ze nog op en dan over op kleine kauwtabletten. Dosering blijft hetzelfde voor een baby of peuter

2 jaar geleden

Wij geven ook vit d druppels. Van divitamon. 10 druppels. Moet tot 4 je

2 jaar geleden

Wij geven die van davitamon nog steeds, dat zijn 10 druppels. Maar misschien zijn deze druppels groter en komt het op hetzelfde neer. Welke advies leeftijd staat op het potje?

VRIEND

2 jaar geleden

Mijn dochter krijg ook deze druppels van de kruidvat. Volgens het CB is dit prima, en "moeten" ze dit krijgen tot 4 jaar.

2 jaar geleden

Wij doen ook de kauwtabletjes. Wat een uitvinding!

2 jaar geleden

Reactie op MelanieG

Wij geven die van davitamon nog steeds, dat zijn 10 druppels. Maar misschie ...
Er staat alleen 0+ en in de winkel zeiden dat het goed was en tot 4 jaar. Maar van andere soorten zijn het weer meer druppels. Vandaar dat ik twijfel omdat maar 4 druppels per dag moet geven. Ik maak deze op en dan misschien toch een tabletje ofzo.

2 jaar geleden

Reactie op Anoniem88

Mijn dochter krijg ook deze druppels van de kruidvat. Volgens het CB is dit ...
Ja dat zeiden ze in de winkel ook. Maar ik dacht misschien 4 druppels te weinig. Bij andere soorten moet je meer druppels geven. Vandaar dat ik twijfel.

VRIEND

2 jaar geleden

Reactie op Ons_Wondertje_Bowie

Ja dat zeiden ze in de winkel ook. Maar ik dacht misschien 4 druppels te we ...
Ow zo. Sorry was nog vroeg😅 Nee, die 4 is voldoende. Bij het ene merk is het wat geconcentreerde als bij het andere merk. Vandaar het verschil in druppels. Ik heb er een van kruidvat en daar heeft ze 6 druppels van nodig. Er zit ook nog een verschil of de druppels op water of olie basis zijn.

2 jaar geleden

Reactie op Anoniem88

Ow zo. Sorry was nog vroeg😅 Nee, die 4 is voldoende. Bij het ene merk is h ...
Ah oke bedankt voor de info😊