Ik moet het eten kwijt.
Mijm man is elke vrijdag weg naar tennis en daarna feesten. Komt elke zaterdag ochtend pas om een uur of 4/5 uur thuis. Is verder het hele weekend niet te genieten. Sinds onze dochter (19 maanden) kan lopen geniet ik er zo van. Met wandelen is ze dan ook lekker aan het rond lopen en op onderzoek. Alles is interessant. Heel leuk om te zien. Mijn man kan alleen maar zeggen dat ze moet doorlopen, niks mag pakken, (takjes vind ik niet erg. Vieze dingen natuurlijk niet) terwijl met haar buiten zijn gewoon totaal niet te maken heeft dat je het hele park moet doorlopen maar gewoon lekker genieten van je kind. En alleen maar zuchten en chagrijnig zijn. Totaal niet te genieten. En dan heeft onze dochter ook badangst. Ik ben gewoon heel rustig en voorzichtig steeds weer oefenen. Komt vanzelf wel weet goed. Lukt het niet dan met de washand. Mijn man vind het onzin en vind dat ze gewoon in bad moet. Zegt nooit complimentjes ofzo. En ook met de opvoeding… ik leer onze dochter wat ze wel en niet mag en 100x keer nee zeggen als iets niet mag. Hij niet. En dan die telefoon 😤 De hele dag met die telefoon. Hij is alleen maar met zichzelf bezig. Ik kook gewoon echt van binnen.