53 Reacties
5 jaar geleden
Inbakeren is niet zielig. Het is voor (de meeste) babies juist lekkerder. Volg je gevoel.
5 jaar geleden
De kleine van ons vond het vanaf het begin al niks want ze wil der armpjes gewoon kunnen bewegen dus wij hebben het niet kunnen gebruiken
5 jaar geleden
Hier ook eerst alleen snachts. Vandaag voor het eerst overdag geprobeerd. Ik merk wel dat hij zich overdag iets meer verzet tegen het inbakeren, is denk ik een kwestie van wennen, want eenmaal in dromenland heeft hij heerlijk lang geslapen. Vind het idd ook "zielig" want als hij bij ons op de arm in slaap valt heeft hij altijd heerlijk zn handjes in zijn gezicht of lekker langs zijn hoofd en dan slaapt hij ook best goed door (totdat je hem neerlegt 😅). Ik zou het gewoon eens proberen 🤷🏻♀️😊
5 jaar geleden
Ik baker mn zoontje snachts in, hij word er heel rustig van en slaapt er goed op.
5 jaar geleden
Wat voor kleding trekken jullie je kleintje aan als hij is ingebakend? Ik heb de meyco zak gekocht maar weet niet goed welke kleding hij dan aan moet? Het lijkt me dan zo warm. Hij slaapt nu met een romper, pyjama, en sokjes en dan vaak
Nog in een slaapzakje met een dun dekentje. Hij is nu nooit te warm of te koud en regelt zijn temperatuur heel goed zelf.
5 jaar geleden
Reactie op yessika32
Wat voor kleding trekken jullie je kleintje aan als hij is ingebakend? Ik h ...
Ik heb ook een inbakerslaapzak van meyco maar die vind ik echt niet dik. Bij mij ligt ze dus in een romper met een boxpakje of broekje en shirtje, sokken, muts dikke deken en een kruik. Haar temperatuur is nu snachts precies 37, daarvoor was haar temperatuur aan de lage kant.
5 jaar geleden
Reactie op EvaIda
Ik baker ook in, met een 110x110cm hydrofiel van de Hema. Werkt perfect. He ...

Hoe baker je in met een hydrofiele doek?
5 jaar geleden
Ik baker mijn dochtertje alleen snachts in. Overdag slaapt zij goed zonder inbakerdoek. Zij vindt inbakeren heel fijn, wordt ze helemaal zen van. En is niet zielig, het geeft hen weer het gevoel alsof ze in de baarmoeder weer zitten ☺️ Ik gebruik het meyco inbakerdoek ( heeeel fijn) hiermee kan ze alleen haar beentjes bewegen. ☺️
5 jaar geleden
Die van ons houdt van vrijheid blijheid! Niet inbakeren dus. Begon al in de kraamweek waarbij de kraamhulp dat dekentje ultra strak opmaakt en je baby er onder wordt gestoken. Die van ons wil lekker met haar benen omhoog kunnen dus die werd panisch onder dat dekentje! Dus lekker in een slaapzak gelegd. En inbakeren ben ik zelf op tegen vanwege bewegingsbeperkingen, en ik zie ook dat ze zich ook graag lekker uitrekt enzo met haar armpjes dus nee :-)
5 jaar geleden
Ik baker hem ook alleen in voor de nacht, overdag doe ik dit niet. Ook omdat ik vind dat hij ‘s nachts goed moet kunnen slapen en overdag is het niet erg als hij weer wakker wordt😁