4 Reacties

2 jaar geleden

Ja, het goede nieuws na een maand of 3 is het hier nu minder aan het worden! Ik herken heel erg je gevoel.

2 jaar geleden

Ons zoontje doet het ook maar ik dacht zelf dat hij het deed omdat hij weet dat ik niet wil dat hij het doet en omdat hij niet naar bed wil. Ik zeg er niks meer van en probeer er zo min mogelijk aandacht aan te besteden. Vaak doen we nog een spelletje voor het naar bed gaan waar hij heel erg van moet lachen, merk dat hij daarna meestal wel wat rustiger is. Hier wordt het minder maar weet niet of dat door de aanpak komt of omdat het sws vanzelf minder wordt🤷‍♀️

2 jaar geleden

Hey, niet om je te ontmoedigen... maar ik heb dit jaaaaaaaaren en jaaaaaaaren elke nacht gedaan, zeker tot mijn 18 jaar.. mijn ouders werden er ook radeloos van en hebben hier dan ook onderzoeken voor laten doen. niets gevonden. hopelijk groeit je kindje er snel uit. Bij mij thuis was het ook iets erfelijks ofzo.. Mijn vader heeft dit een tijdje gedaan en mijn oudste zus ook maar niet zo lang als ik.

2 jaar geleden

Mijn zoon doet dit al vanaf zijn geboorte. Inmiddels is hij 2 en hij doet het nog steeds. Het liefst gaat hij ook nog met z’n hoofd tegen het hoofdwonden aanliggen. Ik heb wel eens gehoord dat ze dit doen om in slaap te komen, m’n zoon doet dit ook nog steeds heel vaak in z’n slaap.