10 Reacties

2 jaar geleden

Ik zou overleggen met de huisartsen post. Zwarte ontlasting kan op bloed duiden. Ik zie trouwens geen foto maar ik zou direct even gaan bellen. Succes

2 jaar geleden

Ik zou contact opnemen met huisartsenpost zwarte ontlasting is in ieder geval niet normaal. En als je aangeeft dat hij heel huilerig is en ervoor diarree kan hij mss iets hebben.

2 jaar geleden

,

2 jaar geleden

Op de foto lijkt het niet zwart, eerder heel donkergroen. Het is normaal dat je groenere ontlasting ziet als je overgaat op vaste voeding. Toch zou ik voor de zekerheid even overleggen met de huisarts. Succes!

2 jaar geleden

Hee lieve mama ik heb dit ook met mijn dochter gehad Mijn kraamzuster had ik nog contact mee die zei dat dat normaal was. Bel gewoon even de huisarts voor je eigen geruststelling maar mijn dochter heeft dit ook eventjes gehad ik kan me alleen niet meer herinneren met hoe oud. Het was ook in het begin! Veel succes 鉂わ笍馃尲

2 jaar geleden

Reactie op Latife-24

Hee lieve mama ik heb dit ook met mijn dochter gehad Mijn kraamzuster had ...
Bij mijn dochter was het niks ergs ze zeiden dat dat normaal was bij baby's.

2 jaar geleden

Reactie op Hnn

Op de foto lijkt het niet zwart, eerder heel donkergroen. Het is normaal da ...
Dat is het juist hij krijgt nog geen vaste voeding.. Hier in Belgi毛 is het best lastig om te bellen naar een huisarts/kinderarts in het weekend als het geen spoed is. Niet zoals NL vind ik

2 jaar geleden

Je kan altijd even naar dokter van wacht bellen en misschien even langsgaan met de stoelgang. Ik hiop allesinds dat het niks ernstig is!

2 jaar geleden

KA zegt dat groene ontlasting normaal is bij kunstvoeding.. hebben jullie kindjes dat ook altijd (gehad) bij kunstvoeding? Ben dit totaal niet gewend bij mijn 1e die bv kreeg maar nu moet ik helaas bijvoeden en misschien helemaal stoppen.

2 jaar geleden

Reactie op Bby2020

KA zegt dat groene ontlasting normaal is bij kunstvoeding.. hebben jullie k ...
Ja, heeft m鈥檔 zoontje ook gehad. Groen is normaal, zwart niet echt. Maar ook zwart kan sporadisch voorkomen. Aan kunstvoeding moeten die kleintjes altijd wennen en daar reageren de darmen op. Het ging bij m鈥檔 zoontje na een paar keer wel weer over.