6 Reacties
5 jaar geleden
Ach wat sneu. Dat doet zo'n zeer weet ik uit ervaring. Wel gek want nagels groeien in zover ik weet doordat de tenen op elkaar gedrukt worden door krappe/strakke schoenen. Heeft hij al schoentjee aan?
5 jaar geleden
Reactie op MariaMarchien
Ach wat sneu. Dat doet zo'n zeer weet ik uit ervaring. Wel gek want nagels ...
Nee meestal blote voetjes of sokken! Hij geeft geen reactie als ik er aan zit gelukkig, dus ik neem aan dat hij er geen last van heeft. Heb er zelf ook last van dus geen pretje idd!
5 jaar geleden
Reactie op Skay-24
Nee meestal blote voetjes of sokken! Hij geeft geen reactie als ik er aan z ...
Nou zeg wat raar dat t dan toch ingroeid he. Ziet er wel zo uit nav de foto. Gelukkig dat hij er geen pijn aan heeft. Was dat zalfje voldoende op t op te lossen?
5 jaar geleden
Hi, ik denk een Omloop. Had mijn zoontje ook al kort na de bevalling. Heeft niks met druk oid te maken maar meer met de groei en vorm van het nageltje. Google er maar is op dan vind je er wel wat over. Wij hebben het goed schoon gehouden en toen droogde het vanzelf in en heelde het. Mocht je het gevoel hebben dat het te lang duurt of verergerd dan zou ik even contact opnemen met je huisarts of je nog op een andere manier het kan “ontsmetten” maar daar zou ik even professionele hulp bij vragen👍🏼 succes!
5 jaar geleden
Ons kleintje had het ook in de eerste 2 weken. De dokter heeft het doorgeprikt en we kregen een zalfje. Even goed in de gaten houden daarna of het goed geneest. Schijnt er bij te horen!