Innestellingsbloeding

Marieke1110
één maand geleden
Volgen
Hallo, ben nu 5+3 zwanger en zit met iets...twee dagen voor mijn nod had ik een lichte bloeding, wat uiteindelijk een innestellingsbloeding bleek te zijn. Bij mijn miskraam vorig jaar had ik dat ook en toen bleek het vruchtje te klein volgens mijn termijn. Nu heb in schrik dat het weer niet goed zal zijn. Zijn er nog die zo kort voor de nod een innestellingsbloeding gehad hebben?
  • Rapporteren
Reageer
Typ hier je reactie
4 reacties
Anoniempje29-2019
één maand geleden
Kan prima hoor! Heb zelfs weleens gehoord dat de innestelingsbloeding pas later kwam zelfs dan NOD. En al zou het meteen komen, de innesteling is tussen dag 5 en 12 dus, als het op dag 12 is geweest dan is het nog niet goed mogelijk! Of misschien was het geen innesteling maar een andere kleine onschuldige bloeding.. Met een klein beetje bloed hoef je je volgens mij geen zorgen te maken hoor! ❤️
  • Rapporteren
Audreyx0
één maand geleden
Jaaa ik ben echt vlak voor nod wat bloed verloren, had ook verwacht dat het begin ongesteldheid was. Ben nu 5 weken en 4 dagen. Eerste zwangerschap, dus geen vergelijking met vorige ofzo.
  • Rapporteren
Verwijderd lid
één maand geleden
Spannend he ! Ik had ook vorig jaar miskraam met 10 weken .. nu 5 weken zwanger van mijn 4e 😊
  • Rapporteren
SunnyAr
één maand geleden
Hoi, bij mijn zwangerschap vorig jaar en miskraam op 7w2d had ik bij beide geen druppel bloed verloren. Nu ben ik bijna 7 weken zwanger en maak ik mij een beetje ongerust, maar is normaal denk ik. Gr.
  • Rapporteren