6 Reacties
2 jaar geleden
Hoihoi!
Hier zijn de puzzels in trek. Fruit en groente wat ze zelf kan snijden. Ja en de baby met knuffels.. meisje he?! Haha!
Wij hebben eigenlijk weinig speelgoed met geluid en/of licht en dat werkt best prima. Merk wel dat ze graag samen wil spelen.
Aan tafel vindt ze het leuk om te tekenen etc.
2 jaar geleden
Hier blijven puzzels, boekjes en vooral het keukentje populair. Hij krijgt nu bij de keuken door om dingen te 'maken'. Als je het dan zogenaamd opeet, gaat hij weer verder met koken.
Ik ben van de week lid geworden van de speelo'theek. Hierdoor kunnen we dingen gaan uitproberen en het daarna misschien kopen.
Voor zijn verjaardag komt er iig een houten trein met zelfrijdende locomotief van de ikea. Die vindt hij bij familie fantastisch.
2 jaar geleden
Hier wat geweldig is.... afstandbediening, telefoon, sleutels 🤣
Me zoontje is eind september geboren en denk dat het echt de leeftijd is. Hij heeft ook ongeveer wat jij heb maar ze willen graag verschillende dingen voor korte duur.
Bij mijn kan hij met van alles spelen en doet hij dat ook. Wat hij leuk blijft vinden is tekenen en stickers plakken. Of bestuurbaren auto
Samen spelen, tenten maken of een berg van kussen... hoe gekke je met hem doet hoe leuker 😄