9 Reacties
2 jaar geleden
Hier al 3 maanden zindelijk. Ik zou doorpakken, zeker als ze zo enthousiast is!
2 jaar geleden
Ik zou het persoonlijk doorzetten, maar gewoon zoals je het nu doet denk ik. Blijkbaar is ze er klaar voor. Mijn dochter nog net niet helemaal. Toevallig vorige week geprobeerd, maar ze had nog niet op het potje geplast. Ik laat het voor nu even gaan en wil wel steeds het potje erbij pakken of betrekken als we op het toilet zijn of wanneer ze aangeeft dat ze moet poepen/plassen. Dat het iets is wat erbij hoort en normaal is, zodat ze 'spelenderwijs' leert kennen zeg maar.
2 jaar geleden
Ik zou ook doorpakken! Onze dochter gaat er met blote billen met het potje vandoor (20 maanden)
2 jaar geleden
Als ze er interesse in heeft, zou ik zeker doorpakken!
Mijn zoontje geeft ook aan als hij gepoept heeft ('bah!'). Het potje van zijn neefje en nichtje was machtig interessant, daar ging hij telkens op zitten als hij daar was. Dus nu thuis ook een potje. We zetten hem er een paar keer per dag op en het lukt niet altijd, maar toch al een paar keer geplast en gepoept. Wij hebben een potje dat muziek maakt als er geplast of gepoept is, dus daar wordt hij zelf ook erg enthousiast van.
Succes ermee! 😊
2 jaar geleden
Zeker doorpakken!! Hier gaat ons zoontje sinds hij iets van 11 maanden oud was al op het potje maar tot nu toe niet de tijd genomen om door te zetten en daar heb ik wel een beetje spijt van want nu heb ik inmiddels 2 kids in de (wasbare) luiers haha! Nu 22 maanden en het zindelijk worden zit er aan te komen, sinds deze week zijn we er intensiever mee aan de slag.
2 jaar geleden
Jullie alle 3 doen het al goed. Ze ontdekken toch van alles en willen graag meedoen met ons.
Ik heb een potje die je op het toilet kan zetten. Mijn kleine gaat elke dag daarop zitten. Ik lees hem een boekje voor en daar plast hij elke keer van. Poepen nog niet. Hij vindt het super enthousiast en trekt ook zelf door. Handjes wassen en de deur dicht doen hoort er allemaal bij 🥺
Misschien is het boekje “mag ik in je potje kijken” een aanrader en het is erg leuk om voor te lezen. 🙃
2 jaar geleden
Onze zoon gaat al van zijn 15maanden op het potje zitten, en af en toe kwam er dan ook een plasje of een hoopje in. ☺️
Nu zegt hij als hij kaka heeft gedaan of aan het doen is 😉
Dat is het begin, het besef dat het eruit moet, als hij iets doet op het potje, volgt er altijd een uitzwaai ritueel 😁
Dag Pipi, dag kaka. Ook als mama naar de wc gaat komt hij uitzwaaien bij het doorspoelen. 😉
2 jaar geleden
Onze dochter is van 5 oktober en die poept sinds ong 2 weken alleen op het potje en als we zeggen moet je plassen rent ze naar de badkamer toe , ze gaat op de wc zit ( op het potje of wc verkleiner) gaat ze vaak gelijk plassen .
Ze kan alleen nog niet aangegeven of ze naar de wc moet ze praat nog niet nammelijk , en plast ook nog in de luier 😊