Inwendige echo help?!?!?!

sabine1
één maand geleden
Volgen
Hallo! Over paar uurtjes heb ik mijn eerste echo en ben zo gespannen!!! Waarschijnlijk krijg ik de eerste keer een inwendige echo. Heeft iemand hier ervaring mee? Ik zie er best tegenop namelijk. Graag zou ik wat ervaringen willen horen.
  • Rapporteren
Reageer
Typ hier je reactie
8 reacties
catch-up
één maand geleden
Ik heb eerder inwendige echo’s gehad om de ovulatie te bepalen. Het stelt heel weinig voor, iig voor mij dan! Het lijkt een beetje op een dunne dildo 🤣
  • Rapporteren
Anoniempje29-2019
één maand geleden
Zelf nog niet gehad, maar ik hoor er niks negatiefs over eigenlijk.. we kennen allemaal de verhalen over een eendenbek, maar dat is schijnbaar totaal wat anders. Een inwendige echo schijnt niets voor te stellen! Succes ❤️❤️
  • Rapporteren
Sfiet
één maand geleden
Heb er zelf al 3 gehad, stelt helemaal niets voor. Inderdaad een 'lange' dunne staaf met een condoom en veel glijmiddel er op, voel je niets van.
  • Rapporteren
Annelet
één maand geleden
Hey Sabine, Ivm vruchtbaarheidsbehandelingen heb ik er afgelopen jaren al tientallen gehad door veel verschillende behandelaars dus ik spreek uit ervaring. De eerste keer zag ik er ook tegen op maar het viel me alles mee!! Een eendenbek is vervelender. Het ding is ongeveer zo dik als 2 vingers en ze doen er glijmiddel op. (Je wordt dus amper uitgerekt;). Het doet geen pijn en meestal mag je ondertussen meekijken op het scherm en leggen ze dingen uit die ze daarop zien. Bij mij duurde het meestal hooguit een minuut ofzo. Succes!
  • Rapporteren
Lien_xx
één maand geleden
Zoals hier boven mijn vorige zwangerschap (miskraam) ook inwendige echo's gehad. Ik vond het eerst ook eng, maar viel reuze mee!
  • Rapporteren
Annelet
één maand geleden
En hoe is het gegaan? Viel het je mee?
  • Rapporteren
sabine1
één maand geleden
Reactie op Annelet
En hoe is het gegaan? Viel het je mee?
Ik heb gewoon eerlijk gezegd dat ik een inwendige echo spannend/ ongemakkelijk vind. En mijn verloskundige stelde voor om het eerst uitwendig te proberen. En ja hoor mooi hartje gezien!! Zoo opgelucht geen inwendige echo en alles was oke😭 Zo bijzonder kan het nog steeds niet geloven.
  • Rapporteren
Noukiejjjj
één maand geleden
Ik had eerst een uitwendige echo.. het hartje mooi gezien.. maar ze wouden nog een inwendige echo maken omdat ze een plek zagen waar een bloeding zat ( wssl een 2de vruchtzakje die niet is door gegroeid en wordt afgebriken) en dat konden ze op deze manier beter zien.. maar het viel me reuze mee.. natuurlijk is het ff gek om in je blote doos 😅 daar te liggen en dat ze dan wat naar binnen doen... maar ik denk maar zo zien er zo veel.. en straks moet de baby er ook uit dus dan lig je ook zo bij😅🤣🙈
  • Rapporteren