5 Reacties
6 jaar geleden
Mijn gynaecoloog zei vanaf dat je iets zou merken wat er niet hoort te zitten bel je me op en maken we een afspraak. Aangezien je zwanger bent zou ik zelf rapper afspraak maken met je eigen gynaecoloog dan met de dokter want die kan het 'gevaar' voor de baby/baarmoeder/infecties beter inschatten. Veel succes! 🍀
6 jaar geleden
Volgens mij zijn er verschillende hpv die genitale wratten kunnen veroorzaken. Ik meen ook dat deze overdraagbaar zijn op de baby tijdens de bevalling, ze zijn namelijk zodanig besmettelijk dat zelfs een condoom geen bescherming bied. Het is dus belangrijk dat je aan de bel trekt hiermee! Sterkte
6 jaar geleden
Ik zou zowel met de verloskundige als met je huisarts delen. zij kunnen bekijken of het op dit moment behandeld kan worden en zo niet dan kunnen ze je precies vertellen hoe het zit tijdens de bevalling. Succes
6 jaar geleden
Ik zou zowel huisarts als verloskundige op de hoogte brengen. Lijkt mij dat je er ook graag vanaf wilt dus dan is huisarts wel een goed idee?
Ik wil je zeker niet bang maken, maar ik had dit bij mijn vorige zwangerschap met 35 weken, als t rond de bevalling niet weg zou zijn zou ik niet vaginaal kunnen bevallen. Gelukkig is t heel goed te behandelen en kon t alsnog gewoon, maar ik zou er zeker niet langer dan nodig is mee blijven lopen!