12 Reacties
2 jaar geleden
Het is al een paar dagen flink warm, het is langer licht buiten of juist eerder licht smorgens.. het kan er allemaal mee te maken hebben, zelf ben je ook weleens een paar dagen uit je doen.. buikgriep virus van wel 14 dagen duren zonder dat ze koorts hebben. Soms weet je het gewoon niet maar zolang je hetzelfde ritme aanhoudt, en veel drinken aanbieden en eten wat ze wil eten dan komt het vaak weer goed na een poosje..
2 jaar geleden
Hier ook. Totaal een ander kindje😅
Ook mijn zoontje is over een paar daagjes 21 maanden. Alles is nee en hij laat echt zijn eige willetje zien. Eten doet hij hier wel maar slapen is een drama..
Zouden het bij je dochtertje doorkomende kiesjes kunnen zijn?
Mijn zoontje had deze week flinke spuitluiers en in zijn gedrag merkte ik echt dat er hem iets dwars zat, ook ik denk hier kiesjes🤷♀️
2 jaar geleden
Reactie op Eskimotje1
Hier ook. Totaal een ander kindje😅
Ook mijn zoontje is over een paar daagj ...
Zou misschien ook nog kunnen. Meestal zie ik dan dat ze een rood wangetje heeft. Ik ga erop letten.
2 jaar geleden
Reactie op Marieke2109
Het is al een paar dagen flink warm, het is langer licht buiten of juist ee ...
Ja ik maak ook geen strijd met het eten. Maar wat ik ook geef niks is goed. Gelukkig drinkt ze wel goed. Alleen dat gejammer dat vind ik vreselijk. Wat je ook doet niks is goed. Dat maakt je zo onzeker.
2 jaar geleden
Hetzelfde hier, inmiddels gaan we de 3e week in. Om alles wordt drama gemaakt, slecht eten, spuitluiers, maar slapen doet hij dan wel weer heel goed. Afgelopen weekend zelfs een middagslaapje van 4! uur gedaan. Ik heb hem laten slapen omdat ik dacht dat hij het wel kon gebruiken, de ochtend was namelijk verre van gezellig, dr was geen land mee te bezeilen.
Het ene moment denk ik het zijn de kiesjes, maar denk eerder dat het een hele grote sprong is. Hij heeft ineens 3 nieuwe woordjes deze week (voor hem is dat heel wat) en hij begrijpt me steeds beter als ik hem wat vraag.
Ik hoop dat het snel achter de rug is, want ik vind t heel heftig zo.
2 jaar geleden
Reactie op la_suuz
Hetzelfde hier, inmiddels gaan we de 3e week in. Om alles wordt drama gemaa ...
Ja ik ontdekte vanmiddag ook opeens dat ze een paar woordjes wat verstaanbaarder kon zeggen terwijl ze dat eerst niet kon. Toen dacht gelijk dat het inderdaad een sprong moest zijn.
2 jaar geleden
Ik heb dit ook zo'n 2.5 week met m'n dochter gehad en dat lijkt nu weer over te zijn ❤️
2 jaar geleden
Reactie op Sassiefras
Ik heb dit ook zo'n 2.5 week met m'n dochter gehad en dat lijkt nu weer ove ...
Wat fijn dat het nu weer goed gaat.
2 jaar geleden
Hier ook een dwarse dreumes!
Is nu 20,5 maand oud en alles is ‘nee’. Wil niet getroost worden als hij zich pijn heeft gedaan, aan het klieren met eten, ook echt enorm vervelend de hele tijd. Hij heeft het wel al een aantal weken deze buien, maar sinds deze week is het wel echt pittig merk ik.
Zelf vind ik het wel lastig, het is soms net of hij echt afkeer van me heeft. Over een week heb ik vakantie (drie weken), ik hoop dat hij dan wel weer wat minder snel boos is, anders worden het drie lange weken ben ik bang🥴
2 jaar geleden
Aah vervelend is dat! Hier inderdaad ook. Hij eet slechter en alleen wat ie zelf wil. Als het niet gaat zoals hij het wil dan gaat ie huilen. We moeten hem ook bij veel dingen helpen terwijl ie het prima zelf kan.
Maar daarnaast zie ik ook dat ie op ontwikkeling weer vooruit gaat, dus ik gok dat het daar mee te maken heeft.
Zie het hier trouwens vaak en veel voorbij komen rond deze leeftijd (+/- 20 maanden), dus ik gok dat het met ontwikkeling te maken heeft.
2 jaar geleden
Hier ook! Verschikkelijk… en als ze haar zin niet krijgt dan zet ze het op een gillen (en huilen 🤯). Dit gillen heeft ze helaas van een ander kindje overgenomen maar vroeg of laat zou het toch wel gebeuren… alleen een beetje jammer dat ik er een baby van net 7 weekjes bij heb 😅🙈 Mijn dochtertje wordt 10 oktober 2 jaar