12 Reacties
4 jaar geleden
Ik zou mn kind daar geen moment langer houden in ieder geval... werk of niet. Wat vervelend voor jullie joh.. Werk je vanuit huis? Misschien even overleggen met werkgever oid. En als dat niet kan, goed in gesprek gaan met de begeleiders op de opvang of een gastouder boor de maandag?
4 jaar geleden
Het klinkt voor mij eigenlijk niet echt normaal. Ik heb zelf geen ervaring met kdv (zelf gastouder) maar hoe druk ze het ook mogen hebben moeten ze naar mijn mening ten alle tijden op de kindjes letten en hun normaal hun eten geven zoals de kindjes dat gewend zijn. Vind het sneu om dit zo te lezen😥 en ook bizar hoe onvriendelijk dat ze dan ook doen zeg! Iig lijkt het mij niet normaal hoe ze met je kindje en met derest omgaan!
4 jaar geleden
Hoihoi
Ik werk zelf al 14 jaar op de kinderopvang, op de babygroep! Ik vind dat ze haar best lang mogen laten slapen, maar dan zou ze iniedergeval van tevoren echt gegeten moeten hebben... als ze haar al om 10.00 in bed gelegd hebben zou dat echt erg zijn, als ze dan pas 12.30 in slaap valt... arm kindje!
En als ze ook nog eens niet aardig zijn, zou ik toch proberen iets te regelen? Of vraag een gesprek aan met de leiding gevende daar? Als ouders bij ons niet tevreden zijn, krijgen de ook een gesprek met de manager....
Ik zorg zelf met veel liefde voor alle kindjes op mijn werk, dus vind het echt naar om te horen dat er leidsters zijn die dit niet doen..
Veel succes ermee 😊
4 jaar geleden
Nou ik zou mijn kind ook niet langer daar laten.