Hey mama's,
Wellicht een hele domme vraag, maar ik kom er zelf echt niet uit. Wij gebruiken nu al geruime tijd het buggyzitje van de Joolz day 3 kinderwagen. We vonden de banden zo raar naast z'n hoofd zitten en vroegen ons af of deze niet verstelbaar waren.
Nu heb ik het boekje er bij gepakt en het lijkt verstelbaar, maar ik snap niet wat er bedoeld wordt. Er staan ook alleen maar plaatjes (wat vrij duidelijk lijkt) maar alsnog kom ik er niet uit.
Iemand met ook deze kinderwagen en die wel weet hoe het moet en me dit kan uitleggen?
Zal even kijken of ik het plaatje hieronder kan krijgen!
Mijn dank is alvast zeer groot! 😂
Wij hebben deze ook, maar je bedoel je gewoon die banden of echt dat "schuim" die bandjes zitten in dat brede gedeelte zeg maar en kun je losser maken. Ik zal het nog even bestuderen haha!
Ik bedoel echt die schouderbanden. Of die naar beneden kunnen?
Als hij er nu in zit, dan zitten die schouderbanden, het bovenste gedeelte, echt tegen zijn oortjes aan en niet over zijn schouders. Dus als die banden naar beneden kunnen, dan zou het veel beter passen. En dat lijkt me voor mijn zoontje ook lekkerder zitten haha
Ik heb nog even gekeken en ik denk dat ie al op de allerlaatste stand staat.
Je kunt een soort plastic harnasje waar de banden aan bevestigd zijn, naar boven en beneden schuiven. Denk dat er dat bedoeld wordt.