7 Reacties

2 jaar geleden

Een mini badje als het heet is. Zodat je die bij je tent kan vullen. Genoeg speeltjes om af te wisselen. Loopfietsje vind ik een grote tip voor mijn kleintje. Maar dat is persoonlijk. Verder zou ik het niet weten, behalve de dingen die je thuis dus ook gebruikt. Een koelkastje zou ik onmisbaar vinden, ivm altijd gekoeld eten en drinken voor de kleine mocht het warm zijn

2 jaar geleden

Speelgoed voor binnen, voor bij slecht weer. Hand-wasmiddel om kleertjes uit te kunnen wassen. Dikke slaapzak, fleece deken voor onder het campingbedje (voorkomt wat kou vanuit de grond)

2 jaar geleden

Een grote teil. Kan gebruikt worden als speelbadje, gewoon bad en om kleren in te wassen. Ik weet niet waar jullie precies heen gaan, maar waterschoentjes voor in een meer of op een heet strand. En uv-shirts omdat je waarschijnlijk veel buiten bent, scheelt insmeren en kan lekker nat worden 🤗

2 jaar geleden

Ik zag het al staan, maar zeker een dikke slaapzak. Ook al is het overdag warm, snachts kan het behoorlijk afkoelen. In elk geval voor de zekerheid eentje mee! En fleecevest :) Laarzen (ochtenddauw). Zaklampje (vond zelf een hoofdlamp heel handig, voor bvb verschonen snachts). En onze kleine kreeg snachts nog een fles.. ik was toen heel blij met de themoskan, zodat ik snachts meteen warm water had.

2 jaar geleden

Mijn ervaring is dat het toch best koud (en nat) kan zijn in Nederland. Onze zoon viel in slaap in een hele luchtige slaapzak (als het nog heel warm in de tent was), maar voor wij naar bed gingen deden we daar nog een winterslaapzak overheen. Ik was ook blij dat ik de baby-kruiken uit de kraamtijd mee had. Even warm water erin als je toch naar het toiletgebouw ging, en dan schoof ik die zo in zijn bedje ‘s nachts.

2 jaar geleden

Ohja wij hebben ook veel gebruik gemaakt van zo’n tuinbroek regenbroek die over de kleding kan. ‘S ochtends is alles nat op de camping, maar zodra je wakker wordt leef je toch buiten.

2 jaar geleden

Reactie op Arisca

Ik zag het al staan, maar zeker een dikke slaapzak. Ook al is het overdag w ...
Oja, een ielm-pak is super fijn! Zijn altijd in de sale op www.ielm.nl