13 Reacties

5 jaar geleden

Als je denkt dat het tandjes zijn, dan kan je Dentinox op zijn tandvlees smeren, dat verdooft een tijdje. Als mijn meisje ook ontroostbaar aan het huilen is kijk ik eerst of het iets anders is en anders smeer ik dat op haar tandvlees

5 jaar geleden

Reactie op Nikitje

Als je denkt dat het tandjes zijn, dan kan je Dentinox op zijn tandvlees sm ...
Ja ik weet t dus niet 馃檲

5 jaar geleden

Als het huilen niet stopt zou ik terug naar de dokter gaan. Onze baby weent ook amper en ik zou het echt schrikken vinden als hij opeens ontroostbaar zou zijn... succes !

5 jaar geleden

Wat sneu voor je baby en voor jou! Ik heb t zelfde meegemaakt. Mijn baby huilt bijna nooit en slaapt al maanden lang nachten door, nu waren ineens 2 tanden erdoor en toen begon haar verkoudheid, verstopte neus, en heb dus 1 nacht gehad dat ze dus ook echt ontroostbaar was, wist niet wat ik meemaakte zo zielig want ze had ergens last van maar vasthouden en liefde geven leken niet te helpen. Uiteindelijk heb ik voor t eerst een zetpil gegeven en kwartiertje later werd ze rustiger en sliep ze eindelijk in m鈥檔 armen zo lief en nog uren nagesnikt.. je zag aan haar ogen dat ze nog paar dagen niet helemaal top was en wat stiller maar dat ontroostbare hebben wij dus ook echt 1x gehad na haar tanden.

5 jaar geleden

Ja kan wel door tandjes komen dan kunnen ook de oren pijn gaan doen (en daar werkt PCM niet tegen). Ik zou nog even overleggen met de huisarts/consultatiebureau. Je weet het niet, kan ook wat anders zijn. Huilt hij net zo hard als je hem rechtop houdt? Of is het dan minder?

5 jaar geleden

Waren het uiteindelijk tandjes? Hier precies hetzelfde... 馃樀

5 jaar geleden

Ja hoor t zal tandje zijn, ze kunnen hierdoor inderdaad een marathon huilen.. even doorbijten, ik had 1 nacht met slechts 1 Uur slaap, de volgende nacht beter en daarna weer ok. weet dat dit weer snel overgaat, geen enkele baby huilt eeuwig maar het lijkt eeuwig op dat moment

5 jaar geleden

Reactie op Julie89

Ja kan wel door tandjes komen dan kunnen ook de oren pijn gaan doen (en daa ...
Mijn zoontje huilde inderdaad iedere keer als ik hem neerlegde. Als hij rechtop zat, of hem droeg was hij stil. Ik dacht inderdaad dat dit door druk op het hoofdje kwan ivm tandjes. Niet veel later kwamen er twee tandjes door.

5 jaar geleden

Ja kan zeker. Bij ons was de kleine heel zeurderig, niks willen. Soms bij je soms niet. Soms snel weer op bed soms niet. Ze zijn inderdaad niet zichzelf

5 jaar geleden

Wij hebben er nu ook 1 nacht op zitten met een meisje wat erg huilt Ze wordt wel stil bij ons op de arm. Maar zodra we haar in bed leggen begint ze weer. Vannacht vanaf 3 uur bij mij op de arm in ons bed geslapen. Hoe veel nachten kan ik dit nog verwachten???

5 jaar geleden

Reactie op Sabinedej

Wij hebben er nu ook 1 nacht op zitten met een meisje wat erg huilt Ze wor ...
Zo鈥檔 nacht hebben wij twee dagen geleden gehad. Precies zoals jij beschrijft: huilen bij terugleggen. Overdag hangerig/huilerig. De nacht erna een zetpil gegeven (temp 38,9) en slechts 1x gekomen voor een voeding. Er zijn nu twee tandjes iets door en twee bijna.

5 jaar geleden

Ja absoluut

5 jaar geleden

Hier gaat het zodra ze eenmaal slaapt (tussen 22 en 00 馃) de rest van de nacht goed. Overdag weer huilerig en aandacht/afleiding nodig. Geen koorts of diarree etc. Op zich weinig te klagen dus, tot op heden. Eentje is echt over de hele breedte door en de ander nu een puntje.