Gisteravond ons zoontje net als normaal op bed gelegd om 19.00u met papflesje, in slaap gevallen en plots half 9 werd ie kas overstuur wakker. Alleen eruit halen is op dit moment wat help, ben 40m gaan wandelen maar helaas zonder dat hij wilde slapen.... uiteindelijk de strijd na 2u opgegeven en bij ons in bed gelegd met als resultaat meneer sliep. Vannacht werd ik wakker heb ik m overgelegd naar zn eigen bed, tot ie 5 15u wakker werd, wederom weer kas overstuur. We zijn nu 55m verder en er is niks mee te beginnen..
7u moeten we wegrijden naar de gastouder. Ene moment is die nu stil andere moment begint ie weer keihard te schreeuwen, dit gaat echt aan mn hart maar hij heb zn slaap gewoon zo hard nodig door de weeks.
Dir is de 1e keer dat we dit meemaken, iemand die dit plots ook meemaak en misschien de oorzaak weet?
Dit hadden wij vorige week. Ik ben echter 3 a 4 uur bezig geweest met haar. Zo hartverscheurend huilen en stampen en slaan en oversteken. Ben bij de huisarts geweest na een paar dagen. En natuurlijk is het sinds die dag over en begint ze juist beter te slapen dan daarvoor.
Hier dacht ik echt dat ze pijn had, maar misschien was het een nare droom
Dit hadden wij vorige week. Ik ben echter 3 a 4 uur bezig geweest met haar ...
Ja zo lastig dan he.. dit is echt de 1e keer dat ik he zo meemaak. Normaal na wandeling ookal slaapt ie dan niet kan ik m in bed leggen en valt ie in slaap
Hier ook al meerdere, 's nachts maar ook overdag. Gisteren ook rond 6 uur. Hard krijsen, overstrekken en wild om zich heen schoppen. Hij wordt iets rustiger door wandelen en vooral t stevig beetpakken. Uiteindelijk was hij gisteren afgeleid door de bezorging van de boodschappen. Wat het is, geen idee. Vind het wel erg lastig...
Hier precies hetzelfde. Heel vervelend ook voor jullie, maar stiekem ook wel fijn om te lezen dat het waarschijnlijk bij deze leeftijd hoort. Hier was hier gister avond/vannacht ook feest. Dus uiteindelijk die kleine maar bij mij laten slapen🙈
Volgens mij is het een sprong… kijk maar eens in topic ‘iemand die dit herkend?’
Ik heb het laatst ook gehad. Ben nachten met mn zoon in de weer geweest (en ik was ook nog ziek🥴) en zo ineens was het over
Volgens mij is het een sprong… kijk maar eens in topic ‘iemand die dit herk ...
Aaah ja daar heb ik wel aan zitten denk ik ook.. en ik blijf zeggen alles is een fase🤣 zou niet weten wat ie aan het ontwikkelen is dan, lopen doet ie al hij rent al op zijn manier.. denk okk last van tandjes ofzo
Nou misschien heb ik t gevonden, colle maan kan extreem invloed hebben op t ...
Hahah, ik heb hier ook alweer een aantal onrustige nachten achter de rug. Ik kan er zelf ook heel slecht tegen. En ik merkte dat m’n zoon ook gewoon onrustig sliep, maar hij sliep wel gelukkig😉