14 Reacties

2 jaar geleden

Oorzaak weet ik niet maar lekker tussen jullie in leggen is wel de oplossing gaat vanzelf weer over

2 jaar geleden

Reactie op B J M

Oorzaak weet ik niet maar lekker tussen jullie in leggen is wel de oplossin ...
Ik hoop het zo... nu slaapt ie tijdens het aankleden weer verder. Zo sneu dan weer dat ie naar de gastouder moet...

2 jaar geleden

Dit hadden wij vorige week. Ik ben echter 3 a 4 uur bezig geweest met haar. Zo hartverscheurend huilen en stampen en slaan en oversteken. Ben bij de huisarts geweest na een paar dagen. En natuurlijk is het sinds die dag over en begint ze juist beter te slapen dan daarvoor. Hier dacht ik echt dat ze pijn had, maar misschien was het een nare droom

2 jaar geleden

Reactie op Mamameisje

Dit hadden wij vorige week. Ik ben echter 3 a 4 uur bezig geweest met haar ...
Ja zo lastig dan he.. dit is echt de 1e keer dat ik he zo meemaak. Normaal na wandeling ookal slaapt ie dan niet kan ik m in bed leggen en valt ie in slaap

2 jaar geleden

Hier ook al meerdere, 's nachts maar ook overdag. Gisteren ook rond 6 uur. Hard krijsen, overstrekken en wild om zich heen schoppen. Hij wordt iets rustiger door wandelen en vooral t stevig beetpakken. Uiteindelijk was hij gisteren afgeleid door de bezorging van de boodschappen. Wat het is, geen idee. Vind het wel erg lastig...

2 jaar geleden

Wat is kas?

2 jaar geleden

Reactie op Mopsje

Wat is kas?
Kei overstuur is t zelfde haha zal wel niet overal benoemd worden dus 😅

VRIEND

2 jaar geleden

Hier precies hetzelfde. Heel vervelend ook voor jullie, maar stiekem ook wel fijn om te lezen dat het waarschijnlijk bij deze leeftijd hoort. Hier was hier gister avond/vannacht ook feest. Dus uiteindelijk die kleine maar bij mij laten slapen🙈

2 jaar geleden

, p ķ m'n ⅞

2 jaar geleden

Reactie op Anoniem88

Hier precies hetzelfde. Heel vervelend ook voor jullie, maar stiekem ook we ...
Haha jaa stelt mij ook gerust dat er meerdere zijn. Ben gewoon machteloos op het moment zelf.. hopelijk gaat het vanmiddag en vanavond wel gewoon goed

2 jaar geleden

Volgens mij is het een sprong… kijk maar eens in topic ‘iemand die dit herkend?’ Ik heb het laatst ook gehad. Ben nachten met mn zoon in de weer geweest (en ik was ook nog ziek🥴) en zo ineens was het over

2 jaar geleden

Reactie op Pink27

Volgens mij is het een sprong… kijk maar eens in topic ‘iemand die dit herk ...
Aaah ja daar heb ik wel aan zitten denk ik ook.. en ik blijf zeggen alles is een fase🤣 zou niet weten wat ie aan het ontwikkelen is dan, lopen doet ie al hij rent al op zijn manier.. denk okk last van tandjes ofzo

2 jaar geleden

Nou misschien heb ik t gevonden, colle maan kan extreem invloed hebben op t slaapgedrag nooit van gehoord, maar wie weet tip voor de volgende keer!

2 jaar geleden

Reactie op Mvs2409

Nou misschien heb ik t gevonden, colle maan kan extreem invloed hebben op t ...
Hahah, ik heb hier ook alweer een aantal onrustige nachten achter de rug. Ik kan er zelf ook heel slecht tegen. En ik merkte dat m’n zoon ook gewoon onrustig sliep, maar hij sliep wel gelukkig😉