9 Reacties

6 maanden geleden

Wij hebben op ons lijstje: Lego Duplo Grote zitzak Balansbord spullen van Paw patrol Kleding We hebben ook een maandelijks abonnement op kwebbelskinderboeken. Krijg je maandelijks 4 boekjes naar de leeftijd van je kind om samen te lezen. Maar €15!

6 maanden geleden

Magnatiles of connetix of andere magneettegels Kinetisch zand met speelbak en dingen erbij

6 maanden geleden

Van de week verjaardag gevierd van onze dochter en kregen van alles van het lijstje wat ik vooraf had gestuurd. Grote hit: - ik leer vormen en kleuren van jumbo (de variant met groen en oranje op de doos) - electro op de boerderij - magnetische knikkerbaan van bol.com (mag-paradise) - ijsjes toren van small foot

6 maanden geleden

Reactie op Jamxo

Wij hebben op ons lijstje: Lego Duplo Grote zitzak Balansbord spullen van ...
Wat een leuk idee van de kwebbelskinderboeken die ga ik onthouden.

6 maanden geleden

Reactie op Myriam35

Magnatiles of connetix of andere magneettegels Kinetisch zand met speelbak ...
Dankjewel

6 maanden geleden

Reactie op MelanieG

Van de week verjaardag gevierd van onze dochter en kregen van alles van het ...
Dankjewel

6 maanden geleden

Ik probeer niet te veel speelgoed te geven omdat ze al zoveel heeft. En vaak vind ze iets leuk, en een week later niet meer. Ze is nu 3 jaar en kan nu naar theatershows dus wil nu meer belevenissen geven. We gaan nu naar een theatershow van Zappelin.

6 maanden geleden

Wij proberen de 4 cadeautjes-regel aan te houden: - iets wat ze graag wil hebben - iets wat ze nodig heeft (paraplu) - iets om te dragen (leuke jurk) - een boekje Anders loopt het hier al snel uit de hand want vind zelf veel speelgoed zo leuk dat ik niet goed kan kiezen 😋

6 maanden geleden

Hier word veel gespeeld met: - duplo - auto’s - puzzels - elektro logisch denken - kleuren en tekenen - spiderman (fantasie begint te komen)