9 Reacties

één jaar geleden

Wij hebben op ons lijstje: Lego Duplo Grote zitzak Balansbord spullen van Paw patrol Kleding We hebben ook een maandelijks abonnement op kwebbelskinderboeken. Krijg je maandelijks 4 boekjes naar de leeftijd van je kind om samen te lezen. Maar €15!

één jaar geleden

Magnatiles of connetix of andere magneettegels Kinetisch zand met speelbak en dingen erbij

één jaar geleden

Van de week verjaardag gevierd van onze dochter en kregen van alles van het lijstje wat ik vooraf had gestuurd. Grote hit: - ik leer vormen en kleuren van jumbo (de variant met groen en oranje op de doos) - electro op de boerderij - magnetische knikkerbaan van bol.com (mag-paradise) - ijsjes toren van small foot

één jaar geleden

Reactie op Jamxo

Wij hebben op ons lijstje: Lego Duplo Grote zitzak Balansbord spullen van ...
Wat een leuk idee van de kwebbelskinderboeken die ga ik onthouden.

één jaar geleden

Reactie op Myriam35

Magnatiles of connetix of andere magneettegels Kinetisch zand met speelbak ...
Dankjewel

één jaar geleden

Reactie op MelanieG

Van de week verjaardag gevierd van onze dochter en kregen van alles van het ...
Dankjewel

één jaar geleden

Ik probeer niet te veel speelgoed te geven omdat ze al zoveel heeft. En vaak vind ze iets leuk, en een week later niet meer. Ze is nu 3 jaar en kan nu naar theatershows dus wil nu meer belevenissen geven. We gaan nu naar een theatershow van Zappelin.

één jaar geleden

Wij proberen de 4 cadeautjes-regel aan te houden: - iets wat ze graag wil hebben - iets wat ze nodig heeft (paraplu) - iets om te dragen (leuke jurk) - een boekje Anders loopt het hier al snel uit de hand want vind zelf veel speelgoed zo leuk dat ik niet goed kan kiezen 😋

één jaar geleden

Hier word veel gespeeld met: - duplo - auto’s - puzzels - elektro logisch denken - kleuren en tekenen - spiderman (fantasie begint te komen)