25 Reacties

2 jaar geleden

Reactie op Mamameisje

Mijn dochter ligt in haar cosleeper. 2 dingen waar ik geen gevecht mee aan ...
Klopt ik kreeg ook steeds het advies om haar even te laten huilen. Maar dan wordt het alleen maar erger. Ze krabt dat ook haar hoofd open. Ik luister nu ook naar mijn gevoel. Gaat ze huilen dan bij ons in bed. Mijn man was net met haar naar bed gegaan. Ze slaapt nu in ons bed wat ik wel heel ent vind. De dekens hebben we rond haar gedaan zodat ze er niet snel er vandoor kan gaan. ( ze heeft een slaapzak aan dus gaat gelukkig al minder snel) en de camera op haar zodat we meteen naar haar toe kunnen als ze wakker wordt. Maar ik ben blij dat ze slaapt.

2 jaar geleden

Reactie op Ons_Wondertje_Bowie

Wat fijn dat het nu weer goed gaat! Hier helaas nog niet. Maar wel al iets ...
Ach sneu.. Nou je doet ontzettend je best.. meer kan je niet doen. Hier duurde het ongeveer 3 a 4 weken 🤭 Ik hoop voor jullie dat het ook opeens over is !!

2 jaar geleden

Was dit de eerste keer dat je man/vriend zo lang van huis is? Of is dat wel vaker gebeurt? Mijn vriend was vorig jaar ook een paar dagen van huis ivm ziekenhuisopname. Ervoor nergens last van qua slapen en 3 dagen nadat hij weg was, werd het alleen slapen steeds moeilijker. Denk dat onze zoon bang was dat hij niet weer kwam en mij dus altijd bij zich wilde hebben? Of dat hij bang was dat ik ook weg ging. Bij ons heeft dit best lang geduurd maar nu inmiddels al 2 maandjes over.

2 jaar geleden

Ik liet onze zoon trouwens ook nooit huilen. Werkte bij ons ook niet en ik vond het echt vreslijk om hem zo in zijn bedje te zien😥 ik dacht hij is mij nodig en da ben ik er voor hem. Lekker veel samen geslapen. Dat mis ik nu soms stiekem wel een beetje🙈

2 jaar geleden

Reactie op Anoniem2468

Ik liet onze zoon trouwens ook nooit huilen. Werkte bij ons ook niet en ik ...
Ja inderdaad. Het is echt vreselijk om je kind zo overstuur te zien. Mijn dochter slaapt nu ook lekker bij ons in bed. Ben wel benieuwd wanneer ze in haar eigen bedje gaat slapen. Maar ik ben blij dat ze bij ons wel slaapt. Alleen vind ik het wel moeilijk dat ze zo laat naar bed gaat.