Hoi allemaal,
Mijn dochter is bijna 16 maanden. Haar papa ongeveer 3 weken weg. Sinds een aantal dagen wilt ze absoluut niet meer in haar eigen bedje slapen. Ze wil alleen maar bij mij zijn of in mijn buurt zijn. Maar dus overdag ook niet in haar bedje slapen. Het is echt slopend! Want ze is dood moe. Bij in bed slaapt ze meteen. In haar eigen bedje is ze extreem overstuur. 5 minuten wachten helpt ook niet. Ze wordt zo overstuur dat ze zichzelf pijn gaat doen. Als ze haar bedje al ziet begint ze te huilen. Bij haar blijven werkt ook niet dan is ze net zo overstuur. Nu valt ze dus in de box in slaap wat ze nooit meer doet maar omdat ze gewoon zo moe is en niet alleen wil zijn. Ik weet het echt niet meer. Als ze in de box slaapt tot ik met haar naar bed gaat ziet er ook zo zielig uit. Waarschijnlijk omdat er zo veel veranderd is nu. Paps even weg eb misschien ook nog verlatingsangst. Ook bij opa en oma absoluut niet willen slapen. Precies hetzelfde verhaal. Alleen op de opvang slaapt ze gelukkig wel goed.
Iemand tips want ik weet het niet meer. Ik heb alles al geprobeerd.
Normaal slaapt ze heel makkelijk en gewoon in haar eigen bedje.