5 Reacties

3 maanden geleden

Haha ik volg! Wij zijn begonnen met voordoen als hij niet had gepoept maar nog niet zo succesvol 🙈 hij probeert het nu ook zelf als hij wel echt heeft gepoept maar dan moeten we daarna heeeeeel grondig de handjes wassen 😂🤢

3 maanden geleden

Mijn dochter kreeg er zelf interesse in en heb het haar gewoon laten doen. Wordt 24e 4 jaar. Ze doet het goed al vrees ik wel voor school haha! Ze doet het nu waar ik bij ben. Ze kan er prima bij. Heb haar geleerd dat ze moet vegen tot dat het papier schoon blijft. Daarna wassen we haar billen nog met water. Dat zal er helaas op school niet zijn. Ervaring opdoen doet wonderen..

3 maanden geleden

Hoe doen jullie dat? M'n zoontje wil wel afvegen maar ik vind niet echt dat hij er goed genoeg bij kan en dan veeg ik het alsnog 'na'. Komen jullie kindjes er wel goed bij?

3 maanden geleden

Reactie op JufJo1

Hoe doen jullie dat? M'n zoontje wil wel afvegen maar ik vind niet echt dat ...
Mijn dochter komt er ook nog niet goed bij.

3 maanden geleden

Reactie op JufJo1

Hoe doen jullie dat? M'n zoontje wil wel afvegen maar ik vind niet echt dat ...
Ik laat mijn dochter op de wc zitten, niet er af komen (dan zijn de billen al wat uit elkaar ipv bij elkaar knijpen bij staan). Vervolgens inderdaad vegen tot het papiertje schoon is. Ze gaat over 2,5 maand naar school, hebben dus nog even.