18 Reacties
4 maanden geleden
Reactie op Tijgetjuh
Wij geven meestal tussen de 7,50 en 10 euro uit. Ligt een beetje aan wat de ...
Ik sluit me hierbij aan!
Soms kan je ook iets leuks scoren in de opruiming van bijv kruidvat.
2 maanden geleden
Reactie op HappyGlow
Wat ik mij af vraag is; de vraag is altijd hebben ze nog verjaardagswensen. ...
Ik heb voor het familiefeest een online lijstje, voor het kinderfeestje heb ik enige inspiratie gegeven (was maar voor 3 kindjes), zonder lijstje. Ze hebben dit zelf aangevuld met cadeautjes naar eigen inzicht:)
2 maanden geleden
Wij geven binnenkort ook voor het eerst een kinderfeestje. Ze is zelf nog nooit ergens geweest dus weet niet wat normaal is. Zit nu te denken aan de woensdagmiddag.. uit school tot een uur of 5. Is dat gangbaar?
2 maanden geleden
Reactie op Sassiefras
Wij geven binnenkort ook voor het eerst een kinderfeestje. Ze is zelf nog n ...
Ja. Hier zelfs op vrijdag gedaan van half 3 tot half 6. Kregen ze eten.. was ook prima voor een eerste feestje
2 maanden geleden
Reactie op Sassiefras
Wij geven binnenkort ook voor het eerst een kinderfeestje. Ze is zelf nog n ...
Wij hadden een kinderfeestje van 13-16u en ik was kapot!
Nochtans had mijn dochter de rustigste kindjes van de klas uitgenodigd 😅 dus als dat een indicatie kan zijn voor je hoe lang het kan duren. 🙈
2 maanden geleden
Reactie op HappyGlow
Wat ik mij af vraag is; de vraag is altijd hebben ze nog verjaardagswensen. ...
Als ze er naar vroegen heb ik wat opties gestuurd, maar je kan natuurlijk ook lijstje.nl gebruiken. Erg handig.
2 maanden geleden
Wij hebben vrijdag ook het feestje gehad. Er waren 3 kindjes. Hebben niks bijzonders gedaan. Cakejes versieren, cadeaus verstoppen, een stopdans (staat op spotify, vermijd de lava 🤣), pannenkoeken gegeten als lunch, buiten spelen, het land op (wonen op een boerderij) en ze wilden zelf kleuren.
De kinderen hadden de tijd van hun leven hoorde ik later. Dus voor nu hebben ze volgens mij nog niet veel nodig.
Had ook nog wat spelletjes gekocht bij action om een parcour te doen. Hebben ze wel mee gespeeld, maar niet echt in parcour haha
2 maanden geleden
Reactie op Grilsmom
Vriendje van de klas is 20€
En uit de familie is 30€
Dit doen wij ook
5 dagen geleden
Kindje uit de klas 10-20 euro. Vrienden/familie 20-30 euro. Ligt er net aan wat ik vind om te geven of wat ze vragen.