7 Reacties

4 jaar geleden
Aan mij hadden ze wel degelijk verteld dat dit maandelijks is tenzij je via de website aangeeft om bijvoorbeeld 4 of 6 x per jaar een pakket te krijgen. Ook kan je altijd de optie aanduiden dat je x aantal maanden wil pauzeren. Of je kan het volledig stop zetten. Dit stond ook in de brief die ik bij het pakket kreeg.

4 jaar geleden
Reactie op JessChica
Aan mij hadden ze wel degelijk verteld dat dit maandelijks is tenzij je via ...
Ik heb ook nooit mijn gegevens moeten geven, behalve adres dan. Ik kreeg de factuur samen met mijn pakketje boeken. Als ik via de telefoon mijn rekeningnummer zou moeten geven dan zou ik er eerlijk gezegd niet op in gegaan zijn 🤭 los daarvan vond ik het wel een tof pakketje. Ik woon in België dus hier was het via de roze doos dat ze mijn gegevens hadden en ik moet eerlijk zeggen dat ze niet opdringerig waren. Ik had ook aangegeven dat ik enkel interesse had als ik het op eender welk moment kon stopzetten...

4 jaar geleden
Ik werd ook gebeld, had in 1e instantie toegezegd maar tot op heden geen mail gehad. Vanmiddag toch maar gaan neuzen en indd hele wisselende verhalen gelezen dus gelijk gemaild dat ik het stop wil zetten alvorens de proefpakket gestuurd word.. hier kreeg ik binnen 5m reactie op dus ben heel benieuwd..
Het klonk ook interessant en absoluut niet opdringerig maar toch zei iets tegen mezelf dat ik moest gaan speuren op internet.