315 Reacties

4 jaar geleden

Wij hebben deze kinderwagen! Zowel voor een jongen of meisje superstoer. 馃槑

4 jaar geleden

De musty evo kan in 3 standen en kan met deze kleur voor jongen of meisje

4 jaar geleden

Ik heb afgelopen zondag deze gekocht

4 jaar geleden

Wij hadden voor onze eerste zoon een beige stokke kinderwagen trialz, helaas moet deze verkocht worden, ipv daarvan komt een tweelingwagen maar geen idee welke nog

4 jaar geleden

Wij hebben deze week de Joolz Geo2 in donkerblauw met cognac gekocht. 馃槉 Kan voor zowel een jongetje als een meisje. Goed getest door de Consumentenbond en goede reviews op internet en hij reed ook lekker. En fijn dat hij zowel een reiswieg als een zitje heeft en met een adapter kan het autostoeltje er ook op.

4 jaar geleden

Wij hadden een mutsy evo bij de oudste. Nog altijd heel blij mee! Hele gave grijze. Helaas moeten we hem nu verkopen. Voor de twins hebben we zojuist een bugaboo donkey opgehaald via mp 馃榿

4 jaar geleden

Deze week besteld: Joolz geo2 in kleur superior grey 鈽猴笍

4 jaar geleden

Wij hebben een Dubatti gekocht bij onze eerste. Toen ik zwanger was van zoon, hadden we een Kia Picanto (niet zo鈥檔 heel grote auto dus), dus we zochten een kinderwagen waarvan het onderstel in de kofferbak zou passen. De Dubatti en een model van Bugaboo waren de enige die pasten (we hebben tijdens het shoppen getest, heel fijn dat dat kon) en uiteindelijk vonden we de Dubatti het fijnste rijden. Tot nu toe geen spijt van gehad, het is een hele fijne kinderwagen waar we bij ons tweede kindje ook vast veel plezier van zullen hebben 馃槉

4 jaar geleden

Wij hebben deze op het oog, dit is in duo stand, maar kan ook gewoon als enkele wagen gebruikt worden (met kijk op toekomst, wens voor 2e hopelijk op redelijk kort termijn)

4 jaar geleden

Mijn advies zou zijn: ga zelf kijken en proefrijden. meteen hartstikke leuk ook. Ze zijn allemaal zo totaal verschillend. Ik vond veel kinderwagens eng smal en heel klein. Net of je achter een poppenwagentje loopt. Maar ben je niet zo lang is dat juist ideaal. Kijk wat je zelf fijn vindt qua snelheid en gemak met in en uit elkaar halen. Ik vond de Stokke Trailz bijvoorbeeld geweldig en de Dubatti juist eng smal. Hier een hele fijne kinderwagen over kunnen nemen binnen de familie van Maxi Cosa. De Mura plus. Andere maxi cosi kinderwagens voelden voor mij weer wat gammel, maar deze is lekker groot en robuust en voelt heel degelijk. Kortom: zoveel mensen, zoveel voorkeuren. Je kunt wen kinderwagen helaas niet op een plaatje beoordelen. Heel veel plezier met uitzoeken!

4 jaar geleden

Ik heb de joolz day 1 nog van mn oudste, deze gaan we weer gebruiken nu 馃グ

4 jaar geleden

Ga voor de 3e keer onze bugaboo cameleon gebruiken

4 jaar geleden

Deze willen wij graag, rijd heel lekker!

4 jaar geleden

We kiezen voor de Stokke Beat. Lichtgewicht, neemt niet veel ruimte in en is alsnog robuust en degelijk. En een fijn prijsje! Kan ook als buggy gebruikt worden en met adapters kan de autostoel erop. Heel goed geholpen bij babypark

4 jaar geleden

Wij hebben de joolz Day 3

4 jaar geleden

Wij hadden voor onze dochtef ook een mutsy evo en gaan deze nu opnieuw gebruiken! Ik vijd het een zalige kinderwagen!

4 jaar geleden

Wij hebben er een van Qtus gekocht kan als enkele maar ook al dubbele. Wij gaan deze als dubbele gebruiken onze zoon is dan nog geen 2 dus vandaar toch maar een nieuwe gekocht haha

4 jaar geleden

Wij hebben de joolz geo radiant Grey in bestelling

4 jaar geleden

Volgens de consumentebond: Beste koop: Mutsy Evo Best getest: Joolz Hub Bugaboo Fox Stokke Xplory

4 jaar geleden

Poeh wij zijn begonnen met ori毛nteren deze week. Het duizelt me enorm 馃槄 Prenatalmevrouw zei plan je snel een tweede? Dan een duo wagen... Dus dat leek ons wel handig, maar wederom het duizelt allemaal qua aanbod 馃槕