4 Reacties

2 jaar geleden

Hier echt precies hetzelfde. "Afgesproken" 1tje is genoeg, en jeetje wat is het soms pittig, en wat hebben we het ook zo leuk met z'n 3. Maar ik zou zo graag nog een kindje willen. Mijn partner niet dus dan houdt het natuurlijk op. Heb je er met je partner over gesproken?

2 jaar geleden

Reactie op Nickky

Hier echt precies hetzelfde. "Afgesproken" 1tje is genoeg, en jeetje wat is ...
Ah zo fijn dat iemand zich erin herkent! Ik heb het gisteren bespreekbaar gemaakt en hij wil erover nadenken.. Dat vind ik al heel fijn. Er zijn grote dingen zoals de hersteloperatie die plaats moet vinden, ons huis moet verbouwd worden en alleen als er een dakkapel op mag dan kunnen we een extra kamer creëeren.. Ergens zijn er ook redenen waarom ik het niet zou willen als hij echt niet wil dan klamp ik me daar wel aan vast maar het overvalt me vooral echt enorm dat het ineens zo kriebelt. De vorige keer dat 't zo kriebelde heb ik mijn pil meteen weggegooid en nu kan dat allemaal niet zomaar 🙈

2 jaar geleden

Kids kunnen prima op een kamer slapen :) Ik hoop dat jullie eruit komen, lijkt me pittig!

2 jaar geleden

Het kan zeker hoor. Je hoort genoeg mensen die ‘ineens’ wel kinderen willen terwijl ze al jaren roepen van niet. Wij Wilde er altijd perse twee en na de eerste ben ik daar zo van terug gekomen… was er zelf nog niet uit en bleek toen opnieuw zwanger. Het is dus al beslist want we houden dit kindje. Maar hier na dus echt wel klaar 🫣 Je bent pas 26 jaar dus er kunnen ‘ineens’ dingen in jou veranderen. Snap wel dat de keuze samen gemaakt moet worden ❤️