Mama's, ik heb een vraag. Voor wij aan kinderen begonnen hadden we heel duidelijk samen de keus voor één kindje samen als het mocht lukken. Mijn man is 12 jaar ouder en heeft al een dochter van een vorige relatie. De eerste keer was een miskraam wat heftig was maar al snel was ik opnieuw in verwachting en kregen we samen ons eerste kindje. Omdat we altijd heel duidelijk waren over onze wens heeft mijn man na 5 maanden een knoop erin laten leggen. Nu is ons dochtertje 20 maanden en krijg ik echt INEENS rammelende eierstokken. Dit overvalt me enorm. De grootste reden was dat 't gevoel compleet was, en qua ruimte in huis zou één kindje ook fijner zijn (ivm geen extra kamer) en over alles waren we het eens. Nu overvalt me dit dus heel erg en weet ik niet zo goed hoe ik ermee moet omgaan. Ergens denk ik dat je maar één keer leeft en dat als die wens zo groot is je niks in de weg moet staan (en dus ook de operatie terug laten draaien niet in de weg moet staan) , maar ergens weet ik ook niet of dit een bevlieging is of dat ik echt graag een kindje erbij wil.. Ik ben pas 26 maar heel mijn leven was er de wens voor één. Tot nu.. Iemand eenzelfde ervaring? 🙈