5 Reacties
2 jaar geleden
Geen ervaring mee maar ik vrees dat als ze dit zeggen dat dit met een reden is 😔😓 het zou zonde zijn denk ik als je opnieuw zwanger bent er complicaties zouden zijn omdat het te snel gegaan is. Maar dat is een persoonlijke keuze. Ik snap je wens uiteraard wel, zeer goed zelfs. Maar wat ik denk is dat de wonde misschien zou kunnen scheuren als je buik weer groeit door een zwangerschap en dat ze dit dus willen vermijden. Sowieso enorm veel sterkte en moed 😘💫 en ik hoop dat iemand anders die hier wel ervaring mee heeft jou verder kan helpen ❤️
2 jaar geleden
Wat ontzettend rot en begrijpelijk van je kinderwens. Ik heb bij onze 1ste een spoedkeizersnede gehad en ze raadde toen ook echt aan 1 jaar ivm het herstel al lijkt het van buitenaf goed te gaan het herstel van binnen duurt lang en er is een kans dat als je sneller zwanger wordt je litteken kan scheuren dat hoeft natuurlijk niet. Bij een vriendin van mij die was in een ander ziekenhuis en daar zeiden ze na keizersnede 6 maanden. Ik zou het in ieder geval niet te vroeg doen.
2 jaar geleden
Wat afschuwelijk! Een vriendin van me is 4 maanden na haar keizersnede weer zwanger geworden. Alles is goed gegaan maar ja, dat is maar 1 goed voorbeeld. Ik ga er vanuit dat er een goede reden is dat ze dit niet aanraden. Heel veel sterkte met het verwerken van dit afgrijselijke verlies ❤