Hoi allemaal,
Ik heb even wat advies nodig.
Wij komen namelijk volgende week voor vakantie weer naar Nederland en ik heb geen idee wat ik onze zoon moet aantrekken.
Waar wij wonen is het overdag nog steeds 30 graden en is het hemdjes/t-shirts en korte broeken nog steeds.
Dragen jullie kids nog steeds rompers bv? En is het qua temperaturen over dag t-shirt met lange mouwen of echt al dikkere truien?
Shirts en truien en lange broeken hebben we al wel in z’n huidige maat, maar geen rompers bv. Die zou ik dan dus nog moeten kopen nu
Alvast bedankt voor het lezen en de moeite te nemen om te reageren 😁
Hier draagt onze zoon nog romper ipv onderbroek hemdje.
Romper korte mouw, dunne trui/t shirt lange mouw en broek.
Weet niet of je een action in de buurt app maar ik vind de rompers van daar echt superfijn! Gaan tot maat 86/92, 2 voor 2.99 😊
Bij ons heeft ze nu een romper aan korte mauwen/hemd model shirt met lange mauwen lange broek en sokjes,, dikke trui is nog niet nodig hoor!
Voor de nachten zou ik wel een wat dikkere slaapzak halen nachten zijn wel een heel stuk kouder nu
Hier draagt onze zoon nog romper ipv onderbroek hemdje.
Romper korte mouw, ...
Dank je. Ik kan idd m’n moeder vragen om wat rompers te halen bij de action. We vliegen toch in de avond, en eer we dan ‘thuis’ zijn kan hij gelijk naar bed.
Bij ons heeft ze nu een romper aan korte mauwen/hemd model shirt met lange ...
Dank je wel. Qua slapen hebben we idd al wel goede slaapzakken. Vorige winter in Nederland al paar gekocht die tot maat 104 kunnen dus deze herfst/ winter ook nog. En vooral t-shirts met lange mauwen meenemen dus, check 😉 Voor de zekerheid wel 1 of 2 truien denk ik want hij is de kou natuurlijk ook echt helemaal niet gewend nog 😅
Onze zoon draagt ook nog rompers. Maar als je al hemdjes hebt, zou ik die gewoon gebruiken met een boxer.
Daarnaast inderdaad lange mouwen shirt en lange broeken. Maar we hebben ook al een keer een trui aan gedaan.
En sokken en binnen zelfs slofjes.
Voor buiten is een warme jas wel fijn. Of met dit weer zelfs een regenjas en laarsjes. We hebben nog geen mutsen op of sjaals nodig gehad ;-)
Onze zoon draagt ook nog rompers. Maar als je al hemdjes hebt, zou ik die g ...
Ja regenlaarsen en waterdichte winterjas liggen hier al klaar om mee te nemen.
Dank je
En heb m’n moeder ondertussen al gevraagd om nog een paar rompers te halen idd 👌🏻