94 Reacties
5 jaar geleden
Vorige week met 34 weken alles uitgewassen en gestreken. Gewassen met Neutraal wasmiddel
5 jaar geleden
Hoi yazzy,
Ik ben er volgens mij bij de eerste zo'n 5 weken van tevoren mee begonnen zodat ik alles mooi klaar had liggen. Nu was ik alles een beetje in etappes, omdat ik nog veel kleertjes heb.
Ik gebruik mijn gewone wasmiddel. Dan kan ik meteen kijken of hij daar gevoelig voor is of dat het prima gaat (wat bij de eerste zo was).
5 jaar geleden
Hii
Ik heb bijna alle kleertjes al gewassen met neutral
Ik ben nu 34 weken . En alles is zo goed als klaar
5 jaar geleden
Heb alle kleertjes al gewassen, een aantal weken geleden mee begonnen. Ik heb wasmiddel van jumbo gebruikt, jumbo ecologisch wasmiddel kleur om precies te zijn.
Heb na m'n vorige bevalling eens zo'n soort wasmiddel in het baby pakket gekregen en ben dat blijven gebruiken haha. Was m'n eigen kleding met ariel pods maar denk dat daar wat meer toevoegingen in zitten
5 jaar geleden
Ik ben twee weken geleden begonnen in het weekend. Kleren, beddengoed, hydrofiele doeken en knuffels zonder licht/geluid. Zwitsal wasmiddel en wasverzachter en ook geur zakjes in de kast en commode gezet. Ruikt heerlijk en baby’s van me zusjes hadden hier ook geen problemen mee met de geboorte. Dus denk die van mij ook niet.
5 jaar geleden
Ik ben nu 32+4 en ben nog niet begonnen met het wassen van de kleding. Ik heb mezelf voorgenomen om te wachten tot ik met verlof ga (4 weken voor mijn uitgerekende datum). Ik ga dan alles op mn gemak wassen en ordenen.
Ik ga mijn eigen wasmiddel gebruiken (Robijn) maar dan zonder wasverzachter en kijken hoe ze erop reageert. Mocht ze er gevoelig op reageren, dan stap ik pas over.
5 jaar geleden
Ik heb alles gewassen en in de kast gehangen toen het mooi weer was. Kon het lekker buiten drogen. Alles gewassen met ah puur poederwasmiddel.
5 jaar geleden
Ik ben nu 33 weken zwanger. Nog 2 weken en dan ga ik met verlof en dan ga ik beginnen met wassen en alles klaar maken.