9 Reacties

4 jaar geleden

Volgens mij is dat heel normaal hoor! Mijn zoon van net 1 zit nu in maat 19. En mijn neefje rond die leeftijd ook.

4 jaar geleden

Mijn dochter is net 1 en heeft schoenmaatje 16. Elk kindje is anders kwa groei. Zo ook de voetjes. Maak je niet te druk馃グ

4 jaar geleden

Reactie op Kmra

Mijn dochter is net 1 en heeft schoenmaatje 16. Elk kindje is anders kwa gr ...
Ahja ok茅. Ik maak me echt te snel zorgen denk ik馃槵馃槀

VRIEND

4 jaar geleden

Mijn dochter heeft ook schoenmaat 18.

4 jaar geleden

Hier 9,9 cm (ff opgemeten net). Verder is het een grote jongen (maat 86/92 bovenkleding en broeken 80). Maar gewoon lieve kleine voetjes 馃グ Waarom zou je je zorgen moeten maken dan?

4 jaar geleden

Reactie op Lynn82

Hier 9,9 cm (ff opgemeten net). Verder is het een grote jongen (maat 86/92 ...
Mijn zoontje weegt sowieso wat te weinig, moet nu extra calorie毛n geven. En ik had wat schrik dat hij mss niet genoeg groeide..

4 jaar geleden

Reactie op Kellyyy17

Mijn zoontje weegt sowieso wat te weinig, moet nu extra calorie毛n geven. En ...
Laat je niet gek maken hoor, elk kindje volgt zn eigen lijn. Als ie vrolijk is en zich goed ontwikkeld is het prima 馃憣馃徏

4 jaar geleden

Hier ook hoor, maatje 19 ofzo. Ik heb ook kleine voeten dus maak me niet druk 馃ぃ daarbij hoeft ze toch nog geen schoenen. En ook al zou dat wel, ze zijn er ook gewoon in maat 19 dus het zal wel meevallen 馃槈

4 jaar geleden

Hier maat 20, maar met groei ruimte. Ze is lang. Die van mij begint nu los al echte meters te lopen. Dus schoenen buiten zijn wel fijn.