12 Reacties

6 jaar geleden

Jep!

6 jaar geleden

Jep 😁

6 jaar geleden

Ja hoor

6 jaar geleden

Ja, heel normaal

6 jaar geleden

Gelukkig! Moeten jullie soms ook echt persen omdat t hard is?

6 jaar geleden

Heb ik ook 😬

6 jaar geleden

Reactie op Sem21

Gelukkig! Moeten jullie soms ook echt persen omdat t hard is?
Persen is eigenlijk niet zo goed owv risico op aambeien. Je kan beter rustig de tijd nemen op het toilet en vroeg of laat komt het vanzelf wel (meestal is dit eerder laat 😄). Er bestaan siroopjes die uw stoelgang “vochtiger” maakt, zodat het er vlotter uitkan. Of van die kleine lavementjes. Het slijm dat soms bij de stoelgang kan zitten, komt van het slijmvlies van de darmen. Dus dat is niet zo abnormaal 😊

6 jaar geleden

Ik had inderdaad ook last van harde ontlasting en kon ook maar 1 keer in de 4/5 dagen... Dus ik eet nu elke dag een abrikoos en ik moet zeggen, het is een wereld van verschil! Ik kan nu elke dag en het gaat veel soepeler 😁

6 jaar geleden

Ik heb dat niet gehad nog, ook nog geen last van overmatige afscheiding.

6 jaar geleden

Doordat je waarschijnlijk wat last hebt van obstipatie gaat het allemaal niet zo snel in de darmen waardoor de darmen meer "tijd" hebben om slijmen af te schijden. Zown klodder slijm is helemaal niet raar dat is gewoon darmslijm.

6 jaar geleden

Guilty 🙌🏼 ik gebruik wel dagelijks psylliumvezels voor de stoelgang gezien ik al bekend was met pds en sinds de zwangerschap niet meer zonder die zakjes kan!

6 jaar geleden

Yep. En soms ook in mijn ondergoed na het niezen 🙄