Hallo trotse moeders,
Iemand toevallig ervaring of weet iemand een kolf bh, zoals een gewone bh? Dus niet zo een bustier die je om moet doen tijdens het kolven, maar een gewone bh met beugels en schouderbandjes, waar je dan wel je kolfschild in kan stoppen?
Ik zie vooral bustiers of bhs zonder beugels. Lijkt me voor kolven op het werk wel handig, maar t lijkt onvindbaar:/
De voedingsbeha's van de hunkemoller. Zijn in zwart en wit. Voor de 3 keer op rij stop ik daar mijn borstschilden 6x per dag achter zodat ik mijn handen vrij heb. Je zet ze dan achter het bovenste laagje en die klik je dicht als het schild op je borst zit! Werkt perfect
Ik heb dit zelf gemaakt. Gewoon in een bh 2 gaatjes knippen ter hoogte van je tepels waar je je schilden aan vast maakt. Ik doe er wel steeds borstcompressen op na het kolven voor eventuele lekken. Werkt goed en komt goedkoop uit 😀
Ik heb dit ook zelf gemaakt, een oude bh twee gaten ingeknipt en ready, zit alleen niet lekker om heel de dag te dragen maar heb t voordeel dat ik thuis werk