14 Reacties

5 jaar geleden

De voedingsbeha's van de hunkemoller. Zijn in zwart en wit. Voor de 3 keer op rij stop ik daar mijn borstschilden 6x per dag achter zodat ik mijn handen vrij heb. Je zet ze dan achter het bovenste laagje en die klik je dicht als het schild op je borst zit! Werkt perfect

5 jaar geleden

De bh's van mammae vind ik handig. Alleen voorlopig moeilijk te vinden, want overgenomen

5 jaar geleden

Ik heb dit zelf gemaakt. Gewoon in een bh 2 gaatjes knippen ter hoogte van je tepels waar je je schilden aan vast maakt. Ik doe er wel steeds borstcompressen op na het kolven voor eventuele lekken. Werkt goed en komt goedkoop uit 😀

5 jaar geleden

Ik heb die van medela, maar is wel prijzig. Maar je kan idd ook zelf even gaten knippen in een oude bh of een voedings bh.

5 jaar geleden

Reactie op EmilyAuroraV

Ik heb zelf deze en vind ze erg fijn. Ze hebben alleen geen beugel maar het ...
Deze had ik ook. Omdat de schilden van ARDO niet zover los kunnen dat je ze door een zelfgeknipt gat kunt proppen. Zat prima.

5 jaar geleden

De voedingsbeha's van de H&M zijn er ook prima voor, diegene die op sportbeha lijken. Kost de helft van een officiële kolfbeha 😁

5 jaar geleden

Ik heb van mammae via marktplaats! Zijn super fijn!

5 jaar geleden

Ik heb dit ook zelf gemaakt, een oude bh twee gaten ingeknipt en ready, zit alleen niet lekker om heel de dag te dragen maar heb t voordeel dat ik thuis werk

5 jaar geleden

Reactie op EmilyAuroraV

Ik heb zelf deze en vind ze erg fijn. Ze hebben alleen geen beugel maar het ...
Deze heb ik ook, erg fijn! (Maar zonder beugel, Maarten ik ook niet nodig...)

5 jaar geleden

Heb je hier al gekeken? https://www.moedermelknetwerk-borstkolfwinkel.nl/kleding-kolf-bh/kolf-bh/ Hier vond ik het meest uitgebreide assortiment maar de meeste zijn wel zonder beugel inderdaad.

5 jaar geleden

Reactie op Lalalekkerland

Ik heb van mammae via marktplaats! Zijn super fijn!
goede tip! zie daar inderdaad meerdere staan

5 jaar geleden

Mijn kraamhulp heeft een oude BH van mij gepakt en er 2 gaten in geknipt waar de borstschild doorheen gaat. Werkt prima 👍🏽