Haii,
Ons ventje heeft sinds gisteravond koorts. Nou dacht ik dat het een zonnesteek was gezien hij na de fietsrit van 15m beetje verbrand was in combinatie met smiddags buitenspelen (dag ervoor ook)..
Ik had geen zonnebrand bij me want ik kwam vanuit de gastouder en was her vergeten in de tas te doen.
Nou heeft hij gisteravond 39.4 koorts gekregen, hele nacht onrustig geweest en vanochtend 38 graden koorts. Vanmiddag om 12u 39.8 daarna 1.5u geslapen (normaal 2.5 tot 3u) en levendig dat ie was. Helaas had ie na zn slaap weer 39 graden koorts. Heb m vanmiddag wisselend in zijn stoel in de schaduw uiteraard gezet en zijn we ook even gaan wandelen (hij zoveel mogelijk schaduw zonnebrand en pet op! Shirt lange mouwen en korte broek) Nou heb ik m vanavond weer gemeten ondanks hij erg levendig en speels was weer gemeten coor het slapen gaan, en was het ineens 40.4 graden koorts.
Hebben meer mama's die dit herkennen? Hij had van de week wel 1 rood wangetje maar na het buitenspelen was de andere kant net zo rood. Hij neigt niet naar zn oor o.i.d. ook is hij niet benauwd of verkouden.
Hij ligt gelukkig nu al 1u en 15m te slapen.