Hebben jullie al lieve koosnaampjes voor jullie wondertjes?! & is deze hetzelfde als toen jullie baby in de buik zat?
Hier heette ze in de buik Soekeloekie en uit de buik Puppy 🐶. Vraag me niet hoe we erop gekomen zijn 🙈🤷🏻♀️
Bij ons was ze (little) nugget in de buik (ze was toen zo groot als een kuiken en mijn hoofd maakte er een chicken nugget van..) en nu eigenlijk altijd moppie zo noemde ik haar tegen het einde van de zwangerschap en nu nog.
In de buik framboosje 🤣 omdat ik ooit de melding kreeg “je baby is nu zo groot als een framboos” nu koekie/koekoe omdat ze om op te vreten is en boefie omdat ze vaak met der handen omhoog ligt 😝
In de buik Sneaky omdat ze altijd wegdraaide bij echo's en stopte met bewegen als papa wilde voelen. Na geboorte was het frummel omdat ze erg klein was en moppie, nu patatje afgekort van schatjepatatje.
In de buik sesam, omdat hij zo groot was als een sesamzaadje toen we erachter kwamen dat ik zwanger was. Nu vaak moppie of beertje omdat hij een schattige berenmuts heeft.