80 Reacties

4 jaar geleden

Haha ja bij ons ook. In de buik heette hij kleine maar nu heet hij Chuli als koosnaampje. 😅 Zijn echte naam is Bradley..

4 jaar geleden

In de buik noemde we haar Babs. Ze heet Maeve ( uitsprak als Meef) en noemen haar vaak ‘meefcentjes’ of meefie.
Podcast Samen Groeien
Nieuwe aflevering: mijlpalen en we listen and judge - ouderschapseditie

In de laatste aflevering van Samen Groeien delen we tips bij doorkomende tandjes en blikken we terug op het zindelijkheids- en potjesavontuur van Ivana en Ize. Lucy legt uit wat kan je de komende zes maanden nog kan verwachten. En tot slot gaan we samen met jullie met de billen bloot in de “We listen and don’t judge”-ouderschapseditie.

4 jaar geleden

Wij verkleinen zijn naam van Vince naar Vinceke of gewoon venteke 😊

4 jaar geleden

Reactie op zilverwenneke

Wij verkleinen zijn naam van Vince naar Vinceke of gewoon venteke 😊
Soms noem ik hem ook wel mijn kleine prins 😍

4 jaar geleden

In de buik heette hij Mini. Hij heet Raf en als koosnaampje gebruik ik vaak: koekie. Hij is ook echt om op te eten 😝

4 jaar geleden

Bij ons was ze (little) nugget in de buik (ze was toen zo groot als een kuiken en mijn hoofd maakte er een chicken nugget van..) en nu eigenlijk altijd moppie zo noemde ik haar tegen het einde van de zwangerschap en nu nog.

4 jaar geleden

In de buik Bob, uit de buik Flupke...

4 jaar geleden

Heb er maar een shirtje van laten maken ;)

4 jaar geleden

Wij noemen onze dochter vaak Toetie of Aapje.. Maar ze heet Evy! 😂

4 jaar geleden

In de buik kleine kippnugget En nu is het zn kleine uitdager dat we der draakje noemen🥰🥰
24baby's podcast Samen Groeien

Luister nu naar de nieuwste podcast van 24baby: Samen Groeien. In deze podcast beleven we samen met jou de eerste maanden met je baby. Van de laatste loodjes van je zwangerschap tot alle eerste keren met je baby. Luister de podcast via jouw favoriete podcast-app.

4 jaar geleden

In de buik framboosje 🤣 omdat ik ooit de melding kreeg “je baby is nu zo groot als een framboos” nu koekie/koekoe omdat ze om op te vreten is en boefie omdat ze vaak met der handen omhoog ligt 😝

4 jaar geleden

Boefje in de buik omdat ze me vaak plaagte met trappen en boxen. Nu heeft ze de bijnaam wormpje, omdat ze zo bewegelijk is vanaf de eerste dag.

4 jaar geleden

Reactie op MoonLight112

In de buik kleine kippnugget En nu is het zn kleine uitdager dat we der dr ...
Haha hier precies zo ook nugget! En nu ook wel Von Drakenstein

4 jaar geleden

Koekie❤ en krieltje hihi

4 jaar geleden

Bijnaam : snoefie 🥰 in de buik : moppie. Eigen naam : Meylina 💗

4 jaar geleden

In de buik: nacho En nu knappie vaak.

4 jaar geleden

Reactie op mikeheins

Heb er maar een shirtje van laten maken ;)
Wat leuk zeg! 🤩

4 jaar geleden

Wat grappig allemaal. In de buik noemden we onze zoontje Bebé en Junior en nu ToekieToekie :)

4 jaar geleden

In de buik Sneaky omdat ze altijd wegdraaide bij echo's en stopte met bewegen als papa wilde voelen. Na geboorte was het frummel omdat ze erg klein was en moppie, nu patatje afgekort van schatjepatatje.

4 jaar geleden

In de buik sesam, omdat hij zo groot was als een sesamzaadje toen we erachter kwamen dat ik zwanger was. Nu vaak moppie of beertje omdat hij een schattige berenmuts heeft.