27 Reacties
5 jaar geleden
Wij zetten bij binnenkomst in het halletje hand alcohol gel om handen te ontsmetten voor bezoek binnen komt. In de kraamweek mogen enkel mijn ouders, zus en schoonmoeder komen. Indien ze geen klachten hebben , zijn zij ook de enige die de baby mogen vasthouden. De rest pas na de kraamweek en voor hun geld 1,5 meter afstand en niet vasthouden
5 jaar geleden
Mijn ouders, schoonouders, broers en schoonzussen mogen langskomen en de baby vasthouden. De rest van de familie en vrienden zullen nog even moeten wachten
5 jaar geleden
Vooraf even goed communiceren naar je bezoek, zodat ze niet verrast zijn dat ze niet dichtbij mogen komen!
5 jaar geleden
Reactie op najatxxx
En stel dat er overgroot ouders er nog zijn, zou je die dan ook toelaten?
Die zijn er niet meer. Maar ik denk het wel ja.. 😊
5 jaar geleden
Ik kijk tegen die tijd (oktober) hoe het met de corona is..
Maar zo ie zo laat ik de baby niet van hand naar hand gaan.. dat hebben we bij de eerste gedaan, en ik zat met een onrustige baby daarna, met de 2e niet gedaan en gaf ons veel meer rust..
5 jaar geleden
Wij kiezen er bewust voor de eerste week alleen maar opa en oma te laten komen.
Oma zal helpen de eerste week (en is bij de bevalling) aangezien wij zo min mogelijk kraamhulp willen.
Daarna willen we een kraamfeest houden, bijvoorbeeld resterende familie in de ochtend en vrienden in de middag zodat we niet elke dag die drukte en gedoe hebben.
Maar wij willen niet dat de baby van hand naar hand gaat, kijken mag aankomen niet 😋.
5 jaar geleden
Wij kijken tegen die tijd wel. Zijn we nog totaal niet mee bezig omdat niemand een idee heeft wat ons te wachten staat.
Ik denk dat het RS virus gevaarlijker is voor babies. Onze 2de dochter was ook in oktober geboren, toen lagen er 10 babies van hier uit de buurt in het ziekenhuis. Onze dochter kwam er met antibiotica vanaf.
5 jaar geleden
Wij willen de eerste week geen kraambezoek , dit doen wij pas in de 2e of 3e week naar de bevalling want ik krijg een 4e keizersnede dus als ik thuis ben dan ben ik blij als ik me rust heb alleen de opa's en oma's mogen in de kraamweek komen en uiteraard de 2 broertjes en de grote zus 😊😊
5 jaar geleden
In de eerste week mogen mijn ouders, schoonouders, zus en schoonzus langskomen. Mijn moeder mag de kleine zeker vasthouden, ze heeft niet lang meer te leven en ik hoop dat zij dit moment nog mag meemaken.
5 jaar geleden
Wij laten het tegen die tijd gewoon doorgaan. Wij zijn allebei helemaal niet bezig met corona en alles wat erbij komt kijken. Natuurlijk bewaren we wel redelijke afstand bij mensen wetende dat het alsnog doorgegeven kan worden. Al moet ik zeggen dat het hier in Eindhoven sowieso allemaal wel meevalt kwa strenge regels.
Wel hebben we besloten omdat de kleine straks geen tot heel weinig weerstand heeft dat iedereen gewoon een mondkapje op moet en handen moet desinfecteren. Puur voor haar. Maar iedereen is welkom 🖤
5 jaar geleden
Familie is hier bij ons van harte welkom, verder houden we alles op afstand. Sowieso hoeft niet ieder bezoek de baby vast te houden is mijn mening. Geeft erg veel onrust waar jij snachts weer mee zit 😉 vanuit het bedje bewonderen is ook veel waard toch.