23 Reacties

5 jaar geleden

Wat ik er zelf op heb gezet: hydrofiele doeken, mond doekjes, babyfoon, kinderstoel, activiteiten knuffels, watermat vissen, hoeslakens aerosleep, verschillende verzorging producten van Burt's bee, trappel en speel piano, nachtlampje / slaap trainer, verschoon matje, accessoires kinderwagen sophie de giraf, speelgoed kist, zwem trainer etc

5 jaar geleden

Voorleesboeken, badspeeltjes, babygym, badring, stapeltoren, houten regenboog. Kleertjes vanaf Mt 62.

5 jaar geleden

Wij hebben een geboortelijst gelegd ineen babywinkel. Je gaat naar de site van zo’n winkel of maakt een afspraak. En dan bekijk je wat je nodig hebt voor de baby. Dit kan gaan van verzorgingsproducten, body’s, kleding, kinderwagen, bad, slaapkamer, speelgoed, eetstoel, autostoel, slabbetjes, papflessen, speentjes, ... Echt alles wat je nodig vind vind je in die winkel. Het moeilijkste is om te kiezen😉 Bij de meeste winkels kunnen de mensen die een cadeautje willen kopen dit online doen, soms met een gebruikersnaam en wachtwoord (dat je aan de mensen kan doorgeven) soms met de naam van de baby en een naam van 1 van de ouders.

5 jaar geleden

Wat ik er zelf op heb staan : van alle babywinkels cadeaukaarten, kinderstoel, dure merk rompers, uggs , babyfoon , 4moms, luchtbevochtiger, unicorn muziek knuffel, marmer ballebak, loopfiets, speelkleed ect.... ik ben de prenatal ingegaan met een blanco papiertje en heb alles genoteerd wat ik wilde hebben als cadeau. Misschien een idee?

5 jaar geleden

Ik hou trouwens een lijstje bij met wensen op lijstje.nl

5 jaar geleden

Boek 'mijn eerste jaar', (gepersonaliseerde) spaarpot, bijtringen, bad/douchespeelgoed, speenkoord, trekdier, zwembroek/badpak, rugzakje, toilettas, melamine eetsetje, trekdier, babygym, shower glove, groeimeter, loopauto, woller kipkep, voorleesboeken, babycadeaubon (is in meerdere babyspeciaalzaken in te leveren), zonnescherm voor in de auto, speeltje voor maxicosi, wandelwagen, (gepersonaliseerde) stapeltoren of houten treintje.

5 jaar geleden

Ik ben over 2wk jarig en ga liever zelf nog even shoppen, dus: Bonnen. Prenatal, hema, h&m, zara... Aan de kraamvisite vraag ik eten, haha. Lasagne, pastasalade, dat soort werk. Echt geen zin om te koken dan hoor 🙈

5 jaar geleden

Rompertjes, hydrofiele washandjes, hydrofiele doeken, baddoeken met mutsje erin, kruik, kruikhoes, thermosfles, prullenbak, luiers, winterjas, kleding, bonnen van je favo shop, bordjes/bestek, abo op babyzwemmen, fotoshoot, naamarmbandje, baddoek met babynaam, verzorgingsproducten, babyslaapzakjes etc etc.

5 jaar geleden

Wij gaan ook een lijst leggen. Wat er zoal gaat op staan zijn hydrofiele doeken, hoeslakens voor bed en box, hoeslaken voor maxicosi, hoeslakens voor waskussen, kinderstoel, speeltapijt, eet spullen, speeltjes, autostoel, mobieltje voor aan de box, boxlegger, lakentjes,... de duurdere dingen kunnen we opsplitsen (zodat ze bijvoorbeeld €20 bijleggen voor een autostoel)

5 jaar geleden

Reactie op Irem1992

Wat ik er zelf op heb staan : van alle babywinkels cadeaukaarten, kindersto ...
Ow dat is idd 'n hele goeie haha! Kan ik ook wel 's doen

5 jaar geleden

Reactie op Mariamia

Ow dat is idd 'n hele goeie haha! Kan ik ook wel 's doen
Ja heel handig! Ben in 2 of 3 verschillende winkels geweest foto's gemaakt en de leukste uitgekozen en een fototje van gemaakt. Zelf heb ik een verlanglijstje aangemaakt zodat ze het allemaal kunnen afstrepen! Super handig

5 jaar geleden

Ik heb er nog niet superveel opstaan: een babynestje, een extra boxkleed, een mooi kleed voor in de kinderwagen, een nachtlampje, een extra verschoonkleed en bonnen van babywinkels & voor een wasbare luierwinkel. Wel veel inspiratie opgedaan weer in dit topic dus dat is top!

5 jaar geleden

Wij hebben onze lijst bij dreambaby gelegd (België). Je kan er online een checklist vinden die ons veel geholpen heeft met het uitzoeken van de spulletjes. Kies je nog waar je zelf je lijst legt ;)

5 jaar geleden

Wasbare zwemluier, eventueel een paar wasbare luiers om te testen (of om de spuitluiers bij een wegwerp binnen te houden). Babygym, speelkleed, bijt speeltjes. Mutsjes, sokjes, slabbetjes (maar dat heeft niet elke baby nodig).

5 jaar geleden

- Bewaarbundel voor geboortekaartjes - Philley, poederbus - Wippertje - Luiertas - Muziekmobiel op afstandsbediening - Zwitsal artikelen - Isofix - Wieg - Naambordje - Hydrofiel

5 jaar geleden

Iemand nog leuke ideeën? ☺

5 jaar geleden

- muziekdoosje - loopfiets - fietsstoeltje - happy horse baasje met muziek trekstaart - regenlaarsjes bergstein voor als ze kan lopen - rugtasje van duurder babymerk - zilveren armbandje met naam - bestekset - nachtlampje van Zazu - stapeltoren - bijtring sophie de giraffe - babyboekjes - badjas - campingbedje - speelding voor aan wagen Ik heb alles opgeschreven wat ik super leuk vind maar die ze niet direct nodig heeft. ☺️

5 jaar geleden

Op de website van Dreambaby kan je een uitzetlijst vinden. Wij hebben aan de hand van die lijst dingen op de lijst gezet of 2dehands aangekocht ☺️

5 jaar geleden

Ik zou er eerder dingen opzetten die je nu nodig hebt. Geen dingen zoals een loopauto, dingen voor in bad, loopfiets.. Wat gaan mensen dan geven als het 1 jaar wordt, plus dat betekend dus ook dat het al die tijd op zolder ligt. Dingen zoals kruiken, kruiken zakken lijkt mij wel handig als je die zelf al hebt gekocht als je uitgerekend bent in oktober..

5 jaar geleden

Ik heb prentenboeken gevraagd, is heel persoonlijk, en heel lang leuk!