40 Reacties

5 jaar geleden

Ik heb op internet gekeken naar kraamhulp kado en daar heb je veel leuke sites, daar heb ik een kadootje besteld, succes

5 jaar geleden

Mijn vriendin is kraamverzorgster en krijgt vaak een cadeaubon, iets van rituals, chocolade, bloemen, zo iets... Ze zegt zelf het moet helemaal niet ze worden ook gewoon betaald en het gaat anders meer om het gebaar dan het cadeau zelf..

5 jaar geleden

wij hebben vorige keren ook een bos bloemen gegeven. ik denk nu weer

5 jaar geleden

Jeetje, we moeten wel iedereen een cadeau geven zeg. Kraambezoek, Peter, meter, opa's en oma's, kraamhulp, verloskundige.... 🤔

5 jaar geleden

Wij hebben VVV bon bij vorige 2gegeven doen nu weer kunnen ze zelf iets uitkiezen wij deden 20euro. Bosje bloemen is ook zo 20euro 🤔en vind dat zelf niet leuk.

5 jaar geleden

Wij hadden de vorige keer een kraamverzorgster die van oorsprong uit Zeeland kwam en dat kom ik zelf ook toen hebben we mijn ouders een leuke mand mee laten nemen met allemaal Zeeuwse spulletjes super leuk. Verder hebben we niemand een kado gegeven

5 jaar geleden

Eerst maar eens kijken of we überhaupt een fijne kraamhulp krijgen..

5 jaar geleden

Ik hoop niet dat jullie mij meteen een azijnzeiker vinden maar waarom een cadeau voor de kraamhulp? Hij/Zij wordt hier gewoon voor betaald. Ik krijg ook geen cadeaus op mijn werk gewoon omdat ik mijn werk vol enthousiasme en passie doe.

5 jaar geleden

Reactie op Marj0lein88

Ik hoop niet dat jullie mij meteen een azijnzeiker vinden maar waarom een c ...
Kraamhulp die ik nu heb doet meer dan haar werk vind ik en hebben een goede klik bij mn andere kids heb ik niks gegeven maar deze hulp is zo fijn dat ze het verdiend om iets (kleins) te krijgen

5 jaar geleden

Wij hebben VVV bon bij vorige 2gegeven doen nu weer kunnen ze zelf iets uit ...
Ja idd! Dat is ook leuk een vvv bon en leuk bedrag

5 jaar geleden

Koestert.nl verkoopt bewaarbundels oa ook voor een kraamverzorgster. Hier kan ze tekeningen etc in bewaren van alle gezinnen waar ze komt.

5 jaar geleden

Bij onze eerste een lekker Therme pakket gegeven, als we weer een lieve hebben dan krijgt ze weer wat leuks 😊

5 jaar geleden

Van mij krijgt ze zeker een bos bloemen. ☺️

5 jaar geleden

Ik vind niet dat het nodig is.. Maar deze persoon is wel bij je meest bijzondere en spannendste week van je leven. Het is hun werk, maar vaak doen ze wel een stapje meer. Nu ik al een zoontje heb, ben ik ook benieuwd hoe ze daar mee omgaat. Als het een lieve vrouw is krijgt ze zeker een bos bloemen! Verder weten wij nog niet of een hele of halve dag gaan aannemen. Ik vond de vorige keer de hele dag best wel intens. Blij om alles goed te leren, maar stiekem ook blij toen de week voorbij was. Ten eerste sliep onze baby juist lekker van 7-10 en konden wij die uurtjes daarna ook meepakken. In de eerste week moest toch 1 van ons opstaan en ging zij ontbijt maken. (Nu heb ik al een peuter, dus zal tot 10uur uitslapen er niet inzitten). En soms het sociaal blijven doen, vond ik doodvermoeiend!

5 jaar geleden

Ik wil ook iedere keer een cadeau als ik klaar ben met werken! 🥴

5 jaar geleden

Reactie op zeg ik niet

Ik wil ook iedere keer een cadeau als ik klaar ben met werken! 🥴
Haha na iedere week. 😉

5 jaar geleden

Jeetje, we moeten wel iedereen een cadeau geven zeg. Kraambezoek, Peter, me ...
Nou inderdaad! Sorry maar ik doe hier niet aan mee. Zij doen ook gewoon hun werk en krijgen hun loon. Ik krijg ook nooit wat extra's op het werk van klanten 😜

5 jaar geleden

Ik vind niet dat het nodig is.. Maar deze persoon is wel bij je meest bijzo ...
Ik vond de kraamhulp inderdaad ook wel fijn maar 4 uur vond ik zat. Ze kwam de tweede dag de hele dag dus tot 4 a 5 uur smiddags en dat vond ik pp de een of andere manier heel vermoeiend. Daarnaast merkte ik aan mijn partner dat hij ook niet echt kon genieten van ons dochtertje/ helemaal zichzelf kon zijn wanneer de kraamhulp er was. Ondanks dat het een super lieve ervaren vrouw was, was ik niet tevreden over haad schoonmaak werk (mijn slaapkamer + toilet en badkamer moet de kraamhulp wel doen) Dat heeft ze overigens ook maad 1 of 2x schoongemaakt in die 7 dagen.

5 jaar geleden

Reactie op H C

Ik vond de kraamhulp inderdaad ook wel fijn maar 4 uur vond ik zat. Ze kwam ...
Dat is idd vervelend De mijne doet iedere dag schoonmaken (wc,douche,slaapkamer) en ook boven en beneden stofzuigen en dweilen Ze is nu zelfs de lunch aan het maken en vd week met mn andere zoontje naar de speeltuin geweest hihi

5 jaar geleden

Ik vind niet dat het nodig is.. Maar deze persoon is wel bij je meest bijzo ...
Zo denk ik er dus precies hetzelfde over! Ze zullen je zoveel leren en zoals je zegt spannendste week van je leven.