40 Reacties
5 jaar geleden
Ik heb op internet gekeken naar kraamhulp kado en daar heb je veel leuke sites, daar heb ik een kadootje besteld, succes
5 jaar geleden
Jeetje, we moeten wel iedereen een cadeau geven zeg. Kraambezoek, Peter, meter, opa's en oma's, kraamhulp, verloskundige.... 🤔
5 jaar geleden
Wij hebben VVV bon bij vorige 2gegeven doen nu weer kunnen ze zelf iets uitkiezen wij deden 20euro. Bosje bloemen is ook zo 20euro 🤔en vind dat zelf niet leuk.
5 jaar geleden
Ik hoop niet dat jullie mij meteen een azijnzeiker vinden maar waarom een cadeau voor de kraamhulp? Hij/Zij wordt hier gewoon voor betaald. Ik krijg ook geen cadeaus op mijn werk gewoon omdat ik mijn werk vol enthousiasme en passie doe.
5 jaar geleden
Reactie op Marj0lein88
Ik hoop niet dat jullie mij meteen een azijnzeiker vinden maar waarom een c ...
Kraamhulp die ik nu heb doet meer dan haar werk vind ik en hebben een goede klik bij mn andere kids heb ik niks gegeven maar deze hulp is zo fijn dat ze het verdiend om iets (kleins) te krijgen
5 jaar geleden
Ik vind niet dat het nodig is.. Maar deze persoon is wel bij je meest bijzondere en spannendste week van je leven. Het is hun werk, maar vaak doen ze wel een stapje meer.
Nu ik al een zoontje heb, ben ik ook benieuwd hoe ze daar mee omgaat. Als het een lieve vrouw is krijgt ze zeker een bos bloemen!
Verder weten wij nog niet of een hele of halve dag gaan aannemen. Ik vond de vorige keer de hele dag best wel intens. Blij om alles goed te leren, maar stiekem ook blij toen de week voorbij was. Ten eerste sliep onze baby juist lekker van 7-10 en konden wij die uurtjes daarna ook meepakken. In de eerste week moest toch 1 van ons opstaan en ging zij ontbijt maken. (Nu heb ik al een peuter, dus zal tot 10uur uitslapen er niet inzitten).
En soms het sociaal blijven doen, vond ik doodvermoeiend!
5 jaar geleden
Ik vind niet dat het nodig is.. Maar deze persoon is wel bij je meest bijzo ...
Ik vond de kraamhulp inderdaad ook wel fijn maar 4 uur vond ik zat. Ze kwam de tweede dag de hele dag dus tot 4 a 5 uur smiddags en dat vond ik pp de een of andere manier heel vermoeiend. Daarnaast merkte ik aan mijn partner dat hij ook niet echt kon genieten van ons dochtertje/ helemaal zichzelf kon zijn wanneer de kraamhulp er was. Ondanks dat het een super lieve ervaren vrouw was, was ik niet tevreden over haad schoonmaak werk (mijn slaapkamer + toilet en badkamer moet de kraamhulp wel doen)
Dat heeft ze overigens ook maad 1 of 2x schoongemaakt in die 7 dagen.
5 jaar geleden
Reactie op H C
Ik vond de kraamhulp inderdaad ook wel fijn maar 4 uur vond ik zat. Ze kwam ...
Dat is idd vervelend
De mijne doet iedere dag schoonmaken (wc,douche,slaapkamer) en ook boven en beneden stofzuigen en dweilen
Ze is nu zelfs de lunch aan het maken en vd week met mn andere zoontje naar de speeltuin geweest hihi