11 Reacties

5 jaar geleden

Bij mij zei ze dat ze de eerste 10 dagen niet op een aerosleepmatras mogen. Idd ivm de kruik.

5 jaar geleden

Door de earosleep toplaag gaat de warmte te snel weg. Wij geven ook altijd aan als we deze verkopen zolang je een kruik gebruik de topper er af te halen. Zo hou je de warmte van de kruik vast en koelt je kindje niet te snel af

5 jaar geleden

Geen heet waterkruik bij een aerosleep . Die verspreid het kokend hete water over het gehele oppervlak door de structuur. Alternatief is een zensy kruik.

5 jaar geleden

Reactie op MD1981

Geen heet waterkruik bij een aerosleep . Die verspreid het kokend hete wate ...
Als hij lekt, moest er nog bij

5 jaar geleden

Bij mij ook afgelopen week geweest, zeiden dat ze de topper van de aerosleep er tijdelijk afhalen idd

5 jaar geleden

Bij ons zei ze bij de intake dat ze aerosleep eigenlijk afraden daar ze dit matras eruit halen ivm de de kruik/ warmte. Ze hebben meerdere keren gehad dat het matras smelt. Een goedkopere versie is meer dan prima werd gezegd

5 jaar geleden

Wij gaan zowieso geen kruik gebruiken. In België wordt het sterk afgeraden omv verhoogd risico op wiegendood en verbranding. We gaan onze baby in een warm slaapzakje steken en er eventueel nog een laken overheen. In oktober vriest het normaal gezien nog niet, en als het een beetje frisser is op de kamer kan dat niet zo’n kwaad. In sommige landen zetten ze hun baby soms buiten in de koude openlucht 😄 (ik ga dit zelf niet doen hoor!)

5 jaar geleden

Ik begreep dat je de topper niet op het matras moet doen tot je kindje zijn/haar warmte vast kan houden. Met de aerosleep topper koelen ze anders te veel af. Tegen de tijd dat ze hun warmte vast kunnen houden gebruik je waarschijnlijk ook geen kruiken meer.

5 jaar geleden

In de kraamweek mag je het aerosleep topper en niet op doen. Omdat het kindje nog niet zien eigen lichaamstemperatuur kan regelen waardoor je een kruik moet gebruiken. Een kruik met een aerosleeper mag niet. Pas als het kindje een normale temperatuur heeft en geen kruik meer nodig heeft mag de aerosleeper op het matras.

5 jaar geleden

De kruik mag niet op de topper, maar die mag er in de eerste week/weken toch niet op

5 jaar geleden

Aerosleep en kruik gaan sowieso niet samen want de aerosleep is een koud matras die er helaas voor zorgt dat je kindje eerder onderkoeld raakt. Zou je constant kruiken erbij moeten hebben of kindje dik inpakken om tot een normale temperatuur te komen.