32 Reacties

5 jaar geleden

Ik herken dit helemaal niet.. wat raar

5 jaar geleden

Ja soms wel, ik draai altijd met de fles (alsof je wijn in een glas draait😛) dan is het eigenlijk altijd wel goed gemengd. Ik had met nutrilon dat de speen constant verstopt zat door een korreltje daarom weer terug naar kruidvat 🤪

5 jaar geleden

Reactie op MammavJesseenNinthe

Ja soms wel, ik draai altijd met de fles (alsof je wijn in een glas draait� ...
Ja dit had ook altijd met nutrilion! Met kruitvat niet meer inderdaad dat is iets dunner. Zal wel wat gaan draaien met de fles misschien helpt het 😅

5 jaar geleden

Reactie op Sylvia1234

Ja dit had ook altijd met nutrilion! Met kruitvat niet meer inderdaad dat i ...
Jaa het helpt niet altijd hoor maar vaak wel. Hoop dat het bij jullie ook werkt! 🤞

5 jaar geleden

Dat hebben wij ook. Net ook overgestapt van nutrilon naar Kruidvat. Vind de prijs erg fijn van Kruidvat maar de klontjes vervelend. Hoe goed ik de fles ook schud...

5 jaar geleden

Ik ben ook overgestapt vorige week. Maar heb hier geen last van...wat vreemd!

5 jaar geleden

Ik denk dat er wel een verschil tussen het water koud of warm geven 🤔 Bij ons is het op kamertemperatuur en al 3 soorten melk gehad en altijd klonters 😅

5 jaar geleden

Nee hier ook geen last van. Ik doe de voeding er altijd wel bij als het water nog heet is en laat 't dan afkoelen. Misschien dat het sneller klontert als je kouder water gebruikt??

5 jaar geleden

Altijd al Kruidvat merk gebruikt maar herken dit ook niet

5 jaar geleden

Reactie op Rianne281

Nee hier ook geen last van. Ik doe de voeding er altijd wel bij als het wat ...
Gaan dan niet de voedingsstoffen eruit?

5 jaar geleden

Wij hebben er ook last van, het klontert snel!

5 jaar geleden

Reactie op Ammerd

Ik denk dat er wel een verschil tussen het water koud of warm geven 🤔 Bij ...
Ik warm het water altijd op en daarna de voeding erbij.

5 jaar geleden

Ben wel benieuwd naar de mensen die dit niet herkennen. Hoe bereiden jullie het flesje? Wellicht ligt het daaraan? Ik warm het water op in dr magnetron tot het lekker lauw is. Daarna doe ik de poeder erbij en roer het dan nog met een vork goed door de fles. Schud de fles niet maar roer het daarna nog even met de speen erop zeg maar

5 jaar geleden

Reactie op Sylvia1234

Ben wel benieuwd naar de mensen die dit niet herkennen. Hoe bereiden jullie ...
Ik doe eerst lauwwater rechtstreeks uit de kraan in de fles en dan het poeder erbij. Mengen met een vork en klaar☺️

5 jaar geleden

Nooit klonten maar zit op Hero.. lauwwarm water en met een vork roeren doe ik.

5 jaar geleden

Ik merk hier dat wanneer ik de fles klaarmaak voor ik haar uit bed haal, en het dus langer staat, dat er geen klontjes in zitten. Anders (soms) wel. Water is hier altijd 40 graden (waterkoker), dus dat kan het verschil niet zijn 🤷🏻‍♀️ Maar... De klontjes zijn er ook zo weer “uitgedraaid” gelukkig! Ik vind het geen groot probleem eerlijk gezegd.

5 jaar geleden

Ik heb dat ook als ik niet met een vork erdoorheen roer.

5 jaar geleden

Ik heb nooit klontjes... Maar schud de fles gewoon. Roeren is beter zeggen ze maar hier geen last van eventuele lucht in de fles. Warm het water ook op in de magnetron en dan poeder erbij.

5 jaar geleden

De fles moet niet geschud worden begreep ik van mijn kraamverzorgster. Wij gebruiken al 4 maanden Kruidvat voeding. Roeren met een vork en aan het einde even draaien met de fles. Werkt prima hier !

5 jaar geleden

Al 5 mdn kruidvat voeding nooit last van gehad.