32 Reacties
5 jaar geleden
Ja soms wel, ik draai altijd met de fles (alsof je wijn in een glas draait😛) dan is het eigenlijk altijd wel goed gemengd. Ik had met nutrilon dat de speen constant verstopt zat door een korreltje daarom weer terug naar kruidvat 🤪
5 jaar geleden
Reactie op MammavJesseenNinthe
Ja soms wel, ik draai altijd met de fles (alsof je wijn in een glas draait� ...
Ja dit had ook altijd met nutrilion! Met kruitvat niet meer inderdaad dat is iets dunner. Zal wel wat gaan draaien met de fles misschien helpt het 😅
5 jaar geleden
Reactie op Sylvia1234
Ja dit had ook altijd met nutrilion! Met kruitvat niet meer inderdaad dat i ...
Jaa het helpt niet altijd hoor maar vaak wel. Hoop dat het bij jullie ook werkt! 🤞
5 jaar geleden
Reactie op Rianne281
Nee hier ook geen last van. Ik doe de voeding er altijd wel bij als het wat ...
Gaan dan niet de voedingsstoffen eruit?
5 jaar geleden
Reactie op Ammerd
Ik denk dat er wel een verschil tussen het water koud of warm geven 🤔 Bij ...
Ik warm het water altijd op en daarna de voeding erbij.
5 jaar geleden
Ben wel benieuwd naar de mensen die dit niet herkennen. Hoe bereiden jullie het flesje? Wellicht ligt het daaraan? Ik warm het water op in dr magnetron tot het lekker lauw is. Daarna doe ik de poeder erbij en roer het dan nog met een vork goed door de fles. Schud de fles niet maar roer het daarna nog even met de speen erop zeg maar
5 jaar geleden
Reactie op Sylvia1234
Ben wel benieuwd naar de mensen die dit niet herkennen. Hoe bereiden jullie ...
Ik doe eerst lauwwater rechtstreeks uit de kraan in de fles en dan het poeder erbij. Mengen met een vork en klaar☺️
5 jaar geleden
Nooit klonten maar zit op Hero.. lauwwarm water en met een vork roeren doe ik.
5 jaar geleden
Ik merk hier dat wanneer ik de fles klaarmaak voor ik haar uit bed haal, en het dus langer staat, dat er geen klontjes in zitten. Anders (soms) wel. Water is hier altijd 40 graden (waterkoker), dus dat kan het verschil niet zijn 🤷🏻♀️
Maar... De klontjes zijn er ook zo weer “uitgedraaid” gelukkig! Ik vind het geen groot probleem eerlijk gezegd.