14 Reacties

5 jaar geleden

Ik heb inderdaad in bed ook vaak kuitkramp, tot nu toe schiet het er elke keer nét niet in. Drink 2,5 liter per dag dus dat kan het ook bij mij niet zijn. Ik lees mee 😊

5 jaar geleden

Oow herkenbaar! Ik heb er ook last van... magnesiumtabletten zou volgens mij kunnen werken. Maar nog niet geprobeerd

5 jaar geleden

Zo vervelend en herkenbaar. Ze zeggen dat het volgende kan helpen: • Water drinken • Magnesium nemen • Banaan eten voor het slapen • Sunlight zeepje bij het voeteneinde leggen Ik doe de eerste 2 al, maar merk nog niet heel veel verschil. Wie weet bij jou wel?

5 jaar geleden

Magnesium pilletjes helpen echt goed! En ook tegen hoofdpijn bij mij..

5 jaar geleden

Ik had al voor mijn zwangerschap vaak kuitkrampen 's nachts. Was er dus ook bang voor dat ik tijdens mijn zwangerschap veel vaker last zou krijgen van kuit krampen. Uit voorzorg ben ik vanaf het begin magnesium tabletjes gaan slikken, elke ochtend eentje. Daarnaast drink ik inderdaad voldoende, maar dat deed ik altijd al. Tot nu toe, 21 weken, nog geen krampen gehad! 😁

5 jaar geleden

Je kunt ook magnesium olie proberen.

5 jaar geleden

Reactie op LJJ

Zo vervelend en herkenbaar. Ze zeggen dat het volgende kan helpen: • Water ...
Ik doe de laatste 2, had er ook zo erg last van en het helpt!

5 jaar geleden

Zeer herkenbaar!! Ik zit er nu tegen aan. Vorige zwangerschap was het bijna dagelijks raak tegen het einde van de zwangerschap. Ik weet nog steeds niet hoe het me lukte om zo snel met mijn dikke buik uit bed te springen 😁

5 jaar geleden

Zwangeren hebben een verhoogde behoefte aan magnesium. Bij een tekort kan dat zich uiten in spierkrampen. Ik zou een magnesium bisglycinaat of malaat nemen. Ook een bad met magnesiumkorrels werkt goed.

5 jaar geleden

Ik heb ook last van kramp in mn kuiten! Wordt s ochtends met spierpijn wakker haha. Slikte al magnesium maar dat helpt dus blijkbaar niet. Miss meer water drinken.

5 jaar geleden

Ik gebuik sinds een aantal dagen magnesium olie.. smeer het voor het slapen gaan onder mijn voeten.. nog geen kramp weer gehad. Voorheen wel elke nacht extreem last van..Of het is toeval.. hihi

5 jaar geleden

Heel herkenbaar en erg vervelend! 1e zwangerschap veel last, nu standaard 2 tabletten magnesium per dag en veel drinken... tot nu toe nog niet gehad!

5 jaar geleden

Oh my god ja! Verschrikkelijke pijn! Ik heb het ook sinds een aantal nachten en je bent ineens klaar wakker... 😓

5 jaar geleden

Bedankt voor alle tips! Net een banaan op en morgen eens bij de drogist kijken naar iets van magnesium tabletten of korrels voor bad! 🤞🏻