57 Reacties

4 jaar geleden

Ik heb precies het zelfde winderigheid, boeren, maagzuur gevoelige tepels en opgezette buik

4 jaar geleden

Heel erg trek in melk🤣 en ruik alles sterker verder “nog” nergens last van

4 jaar geleden

Ik heb brandend maagzuur, flinke misselijkheid en verder nog niks.

4 jaar geleden

Hier ook hetzelfde! En pijn op de borst en heeel moe

4 jaar geleden

Ik lijk wat kortademig en merkte het (achteraf gezien) ook de laatste week met sporten. Verder af en toe ineens erg koud. Maar overall eigenlijk geen kwaaltjes of opvallende dingen. Duimen dat het zo blijft.

4 jaar geleden

Oh ja en ik heb mega snel vet haar 🤣

4 jaar geleden

Hoi! Ik heb hele gevoelige borsten, savonds in bed onwijs koude voeten, vermoeide benen met traplopen en af en toe wat lichte misselijkheid maar dat mag geen naam hebben. Verder gelukkig tot nu toe nergens vast van.

4 jaar geleden

Reactie op Lisaaah1

Ik heb brandend maagzuur, flinke misselijkheid en verder nog niks.
Oh ja en af en toe krampjes en steekjes in mijn buik.

4 jaar geleden

Reactie op steefk86

Oh ja en ik heb mega snel vet haar 🤣
Jaaa hier ook!! Vreselijk, haha!

4 jaar geleden

Ik slaap enorm slecht. Koude voeten en een opgeblazen gevoel. Misselijk alleen als ik niet op tijd eet in de ochtend.

4 jaar geleden

Heel koud (maar dat heb ik altijd al denk ik) en gevoelige borsten, voor de rest nog nergens last van, gelukkig

4 jaar geleden

Ik heb wat kramp na t eten soms, misselijk als ik niet optijd eet, pijnlijke borsten en een opgeblazen gevoel(en buik).

4 jaar geleden

Gevoelige borsten, ‘s morgens misselijk, ENORM MOE en huilbuien. En owja, brandende pijn in mijn onderbuik...

4 jaar geleden

Reactie op steefk86

Oh ja en ik heb mega snel vet haar 🤣
Dit heb ik dus ook😅

4 jaar geleden

Had dus net weer trek vooral savonds heb ik zoveel trek dat ik bijna een zak broodjes leeg eet😅 en moest ineens heel hard huilen. Was ook chagerijnig op mn vriend en ging helemaal nergens over😅

4 jaar geleden

Voel me nog dikker dan normaal. En eetlust, sagerijnig af en toe. Word gek van mezelf haha !

4 jaar geleden

Gevoelige borsten, ‘s morgens misselijk, ENORM MOE en huilbuien. En owja, b ...
Ik heb ook steken in mn buik

4 jaar geleden

Nou, ik heb vooral last van steken in me buik. Wat ik eigenlijk een beetje eng vind. Verder veetje misselijk in de ochtend en kortademig.

4 jaar geleden

Ik heb vooral moeite met de misselijkheid en krampen/diarree/gas (heb ook PDS, nu extra heftig door de hormonen). Hierdoor moet ik erg mn best doen genoeg te eten. Zere borsten ook, maar niet zo'n last van. Maar happy happy happy! Kan mn geluk niet op :) Ben nu bijna 5 weken zwanger (heerlijk om te kunnen zeggen over mezelf!).

4 jaar geleden

Reactie op Coobs

Ik heb vooral moeite met de misselijkheid en krampen/diarree/gas (heb ook P ...
Dat had ik ook. Nu op me 6de week. Maandag overgeven vandaag niks. Wel spannde duurt aleen hele lang tot je kan zeggen ja ik ben het.