57 Reacties

4 jaar geleden

Jeetje ik heb precies hetzelfde! Maar ben vooral ook al heel moe. Dat is niks voor mij.

4 jaar geleden

Reactie op Dvwr

Nou, ik heb vooral last van steken in me buik. Wat ik eigenlijk een beetje ...
Ik ook..

4 jaar geleden

Ik heb ook steken in mijn buik

4 jaar geleden

Wat een herkenbaarheid. Dacht eigenlijk geen kwaaltjes te hebben maar gisteren erg emotioneel (1e dag na test en korte nacht, duh! 馃檲) en een huilbui. Als ik honger heb moet ik ook acuut eten. Probeer steeds wat te eten bij me te hebben. En soms ineens extreem onverklaarbaar koud. Liep 2 dagen voor test met vest en 2 sjaals om in huis. Kreeg het gewoon niet warm 馃槀

4 jaar geleden

Ik heb constant een opgeblazen gevoel, en soms wat misselijk, zo'n gek gevoel in m'n keel. Niet extreem moe ofzo, maar voel me wel wat gek. Ben ca 4,5 week. Spannend hoor!

4 jaar geleden

Heel moe vanaf de middag en snachts niet kunnen slapen. In de morgen misselijk en vanaf een uur of 4 alleen maar honger dan blijf ik eten en hele gevoelige borsten.

4 jaar geleden

De misselijkheid begint bij mij te komen 馃あ En soms wat hoofdpijn, dorst en wat steekjes in m'n buik.

4 jaar geleden

Reactie op Wishful

Wat een herkenbaarheid. Dacht eigenlijk geen kwaaltjes te hebben maar giste ...
Haha sjaal en vest in huis. Je miste nog muts op je hoofd xD komt allemaal gewoon tot 1000 tellen hihi

4 jaar geleden

Reactie op LaMayo

Ik heb constant een opgeblazen gevoel, en soms wat misselijk, zo'n gek gevo ...
Dat gekke gevoel in de keel herken ik.. Heb ik ook als of er een slijmprop in vast zit

4 jaar geleden

Reactie op Ingridb-24

Dat gekke gevoel in de keel herken ik.. Heb ik ook als of er een slijmprop ...
Bizar! Heel raar heh.

4 jaar geleden

Reactie op Ingridb-24

Dat gekke gevoel in de keel herken ik.. Heb ik ook als of er een slijmprop ...
Ik ook! Heel gek inderdaad!

4 jaar geleden

Hier ook inmiddels steken sinds einde vd middag.. (maakt me wel ongerust). Heel erg koud, veel kok neigingen, winderigheid, opgeblazen gevoel en lichte benen.. nu 4 wkn en 2 dagen!鉂わ笍

4 jaar geleden

Hier veel last van een rommelende buik, af en toe krampen onder in de buik en gewoon niet kunnen slapen om 4 uur s ochtends en dan dus klaar wakker. Had ik al vertelt over die mega pukkels op mijn kin?

4 jaar geleden

Vooral veel last van een zeurende pijn in m鈥檔 rechter lies en moe ..

4 jaar geleden

Reactie op manonnie30

Vooral veel last van een zeurende pijn in m鈥檔 rechter lies en moe ..
Ja moeheid herken ik ook, kan 's avonds mijn ogen echt niet openhouden op de bank..

4 jaar geleden

Reactie op Meliza-24

Hier veel last van een rommelende buik, af en toe krampen onder in de buik ...
Ik krijg nu een pukkel bij mn lip en op mn voorhoofd馃槴 en heb smorgens echt geen honger want ben dan beetje misselijk en smiddags zo moe en dan savonds trek bij het leven en klaar wakker馃槄 en dan om 1 uur slapen en dan om 9 uur weer wakker worden door de misselijkheid

4 jaar geleden

Reactie op Ingridb-24

Dat gekke gevoel in de keel herken ik.. Heb ik ook als of er een slijmprop ...
Heb ik dus ook ik drink vooral veel water ipv frisdrank en merk gelijk verschil.

4 jaar geleden

Reactie op Paloma Van Der Heiden

Ik krijg nu een pukkel bij mn lip en op mn voorhoofd馃槴 en heb smorgens echt ...
Ik heb letterlijk ochtends honger en een uurtje rond 12 uur en daarna ben ik heel moe dan wil ik slapen en boeren laat ik en winderig in me buik en maagzuur een beetje

4 jaar geleden

Reactie op Sabpat2020

Haha sjaal en vest in huis. Je miste nog muts op je hoofd xD komt allemaal ...
Nou, ik zei letterlijk tegen mijn vriend: ik zou het liefst nog handschoenen aandoen ook. Met van die open vingers kan ik zelfs nog typen 馃檲馃槀

4 jaar geleden

Leuk om alle kwaaltjes te lezen! Ben dus niet de enige. Last van enorm koud hebben.. moe maar slaap niet echt denderend. . Klein beetje gevoelige borsten. Misselijk in de ochtend en na elk eet moment enorm krampen in m鈥檔 buik dat is het naarste van alle kwaaltjes . En als laatste met vlagen misselijk.