57 Reacties

4 jaar geleden

Reactie op Ingridb-24

Dat gekke gevoel in de keel herken ik.. Heb ik ook als of er een slijmprop ...
Ja ik heb dit ook al een paar dagen

4 jaar geleden

Vaker plassen, opgeblazen gevoel en winderigheid馃ぃ dacht dat ik de enige was, maar fijn om te horen dat meerdere dit ervaren haha

4 jaar geleden

Reactie op rvdp

Leuk om alle kwaaltjes te lezen! Ben dus niet de enige. Last van enorm ko ...
Dat koud hebben en winderigheid is echt nieuw voor me. En een vieze smaak (alsof je muntgeld aan het eten bent) las ik net ook dat dat er bij kan horen. (heb ik dus..) vreemd...

4 jaar geleden

Al 2 dagen 's avonds misselijk, vandaag positief getest! En wel moeie benen met trap lopen, verder helemaal niets gelukkig!

4 jaar geleden

Vorige week ben ik 1 dag misselijk en beroerd geweest. Was voor nod. Vandaag positief getest en halverwege de dag erg misselijk en zere onderbuik...

4 jaar geleden

Heb last van obstipatie en winderigheid, vreetbuien heb echt de hele tijd honger! Me buik is mega opgezet, ben super moe slaap vaak tegelijk met me zoontje als die naar bed gaat. En soms mood swings..

4 jaar geleden

Ik heb vooral last van moeheid! Ben alweer moe als ik wakker word haha. Vooralsnog (nog) niet veel last van misselijkheid. Hopelijk blijft dat weg 馃槀

4 jaar geleden

Goed om te lezen dat ik niet de enige ben met bepaalde kwaaltjes. Hier veel last van winderigheid en opgeblazen gevoel. Ook veel boertjes laten en vaak plassen. Maar het naarste vind ik de krampen in mijn onderbuik....

4 jaar geleden

Vooral veel krampen in m鈥檔 buik. Beetje moe maar vooral heel gelukkig!

4 jaar geleden

Reactie op Lisaaah1

Ik ook! Heel gek inderdaad!
Me2! Zo apart dat dat er dus bijhoort. Ik al denken wat is er met m'n keel.馃槄

4 jaar geleden

Heb me vandaag toch een partijtje buikpijn. Echt heel gecentreerd midden-voor-laag. Ben enorm opgeblazen en zelfs mijn legging/wijde rok zitten strak... 馃槬

4 jaar geleden

Reactie op Jm86

Heb me vandaag toch een partijtje buikpijn. Echt heel gecentreerd midden-vo ...
Haha ik zit op m鈥檔 werk nu met m鈥檔 knoop los 馃槀

4 jaar geleden

Reactie op Winter2019

Al 2 dagen 's avonds misselijk, vandaag positief getest! En wel moeie benen ...
Nou, die vermoeide benen met traplopen idd. En dan buiten adem boven komen. Ook erg lastig met sporten: sneller verzuring en buiten adem.

4 jaar geleden

Reactie op kellyS

Haha ik zit op m鈥檔 werk nu met m鈥檔 knoop los 馃槀
Ik sta steeds met mn handen onder mn kleding, dan zit de band niet zo strak. 'gelukkig' heb ik pds, dus ik kan dat de schuld geven 馃槄 als ik zou zeggen ben 5mnd zwanger zou je t geloven 馃槀 maar tis 5 wkn

4 jaar geleden

Wat fijn om te horen dat jullie ook deze klachten hebben. Hier ook vette vermoeidheid, erge krampen in de onderbuik, zeer opgeblazen gevoel, en erg zere en vooral snel groeiende borsten, wat mijn vriend natuurlijk he-le-maal niet erg vindt, alleen heeft die de pech dat ze zeer doen dus afblijven geblazen haha.

4 jaar geleden

Hier ook 4+6 weken, gevoelige tepels en vooral dat opgeblazen gevoel... het gevoel van 6 mnd zwanger te zijn, maar wetende dat het nog maar een sesamzaadje is hmmm... ben ook niet de dunste, heb dus sowieso al een buikje. Benieuwd hoe dat gaat groeien.

4 jaar geleden

Hier 5 weken zwanger, maar inderdaad ook een buik alsof ik al bijna moet bevallen 馃槀 Veel last van me darmen en af en toe misselijk. Verder niet echt.