60 Reacties

4 jaar geleden

Zolang je testen positief blijven is er niks aan de hand. Iedwr lichaam reageert anders op een zwangerschap!

4 jaar geleden

Zeer herkenbaar! Ben nu 5+2 en heb geen kwaaltjes. Licht gevoelige tepels, maar daar blijft het bij. Eerste echo heb ik pas op 24 februari

4 jaar geleden

Ik heb het zelfde nu ook 5 weken, maar wel met vlagen steken rond me lies en krampen in me onderbuik en pijnlinke tepels vopr de rest nergens last van, ik heb ook over 2 weken me eerste echo enorm spannend!!!

4 jaar geleden

Oke fijn dat dat dus vaker voorkomt, wat een spannende periode zeg

4 jaar geleden

Stop met testen! Die zeggen nu echt niks meer, en als je hcg level te hoog is kunnen testen zelfs minder duidelijk worden. Daar heb je dus echt niks aan. Zolang je geen ernstige buikkrampen/bloedverlies hebt hoef je je nergens zorgen over te maken.

4 jaar geleden

Same here! Ik wilde dus vandaag testen maar ik heb morgen een afspraak met de VK. Zit er echt op te wachten dat ik morgen hoor "je bent helemaal niet zwanger" 😫🤣 Maar gelukkig is het normaal lees ik 🥵

4 jaar geleden

Same here! Ik wilde dus vandaag testen maar ik heb morgen een afspraak met ...
Zie dat je 4 weken zwanger bent, wat mag je dan al vroeg bij de vk komen?!

4 jaar geleden

Reactie op Snbb

Zie dat je 4 weken zwanger bent, wat mag je dan al vroeg bij de vk komen ...
Klopt over paar dagen 5 weken. Ik heb een jaar terug een maagverkleining gehad. Dus ik word extra in de gaten gehouden.

4 jaar geleden

Ik was gisteren 5 weken en hier hetzelfde. Nog gevoelige tepels en af en toe wat steekjes, plassen is ook afgenomen. Zolang je niet erg bloed of echt pijn krijgt is het goed heb ik me laten vertellen. Ik ging mezelf ook al gek maken! Zenuwslopend dit!

4 jaar geleden

Ja bij mij hetzelfde. Ik had hele pijnlijke borsten en met vlagen misselijk. Nu helemaal niks meer. Ik weet dat je blij moet zijn als je geen kwaaltjes hebt maar tot die eerste echo zijn kwaaltjes toch elke keer een bevestiging. Zal ook blij zijn als ik de echo heb gehad!!

4 jaar geleden

Hebben jullie af en toe ook, dat je steken hebt in je zij en last van je onderrug hebt. Ik heb daf zo af en toe.

4 jaar geleden

Reactie op Jessy95

Hebben jullie af en toe ook, dat je steken hebt in je zij en last van je on ...
Nee dat heb ik niet gehad, bleef bij mij echt bij steken aan de voorkant, beetje aan de zijkant richting lies, nu alleen nog af en toe bij inspanning(verkeerd opstaan, niezen)

4 jaar geleden

Reactie op Jessy95

Hebben jullie af en toe ook, dat je steken hebt in je zij en last van je on ...
Ik heb al een zwakke onderrug en nu begint het bij mij erger te worden..

4 jaar geleden

Reactie op Snbb

Nee dat heb ik niet gehad, bleef bij mij echt bij steken aan de voorkant, ...
Ja bij mij ook richting de lies en zijkant buik.

4 jaar geleden

Reactie op Shelbyy

Ik heb al een zwakke onderrug en nu begint het bij mij erger te worden..
Ja ik heb sowieso ook een zwakke onderrug en ik doe best fysiek zwaar werk dus misschien dat ik er daarom nu allemaal wat meer en sneller last van heb

4 jaar geleden

Reactie op Jessy95

Hebben jullie af en toe ook, dat je steken hebt in je zij en last van je on ...
die steken in mijn zij heb ik ook.. ter hoogte van mijn ribben. Ik werk in de zorg en heb er net 5 nachtdiensten opzitten.. toen ik vanmorgen thuis kwam ook erg veel last van mijn onderrug maar dit had ik tijdens menstruaties ook altijd.. het is spannend allemaal! Bij alles wat ik voel (of juist niet meer) vraag ik me af wat het is.. ik herken je onzekerheid!

4 jaar geleden

Ik heb nu ook niet echt kwaaltjes gelukkig, behalve dat mijn borsten groeien als kool en ik erg moe ben. Dus dat lijkt mij een goed teken en mag van geluk spreken dat ik weinig kwaaltjes heb!

4 jaar geleden

die steken in mijn zij heb ik ook.. ter hoogte van mijn ribben. Ik werk in ...
Ja je word er heel onzeker van, je hoopt toch het beste, ik werk zelf in de thuishulp wat ook zwaar is en dan voel je allemaal steken en dan denk je als dit maar goed is,je word er dan gewoon enorm onzeker van. Daarom dacht ik ik vraav het hier maar is even. Aangezien ik nu al sinds vanmiddav allemaal steken vlakbij me lies heb en dan weer in me zij. Je voelt van alles.

4 jaar geleden

Het enige wat ik heb is af en toe buikpijn en wat pukkels. Verder niks aan borsten of weetik wat😅 nog 2,5 wk tot de echo, duurt lang dan

4 jaar geleden

Reactie op kellyS

Ja bij mij hetzelfde. Ik had hele pijnlijke borsten en met vlagen misselijk ...
Precies wat jij zegt, kan me er helemaal in vinden. mijn kwaaltjes waren ook echt een bevestiging van: ja ik ben zwanger. En nu denk ik soms moet nog maar een test doen want het voelt net alsof het " weg" is. Vind het een super spannende tijd.