60 Reacties

4 jaar geleden

Ik heb echt precies hetzelfde!

4 jaar geleden

Ik heb precies hetzelfde, ben nu net 5 weken en alleen gevoelige rechter borst en moeheid dat helaas wel extreem. Verder gelukkig niks, af en toe een krampje

4 jaar geleden

Reactie op Suzanne 1991

Ik heb precies hetzelfde, ben nu net 5 weken en alleen gevoelige rechter bo ...
Hetzelfde: gevoelige tepels, linkerborst voller, af en toe 3 a 5 min krampen (3x of minder per dag), moeilijk wakker worden.

4 jaar geleden

Hetzelfde: gevoelige tepels, linkerborst voller, af en toe 3 a 5 min krampe ...
Ja en ook onrustig slapen, veel wakker had ik eerder niet zo

4 jaar geleden

Ik ben ook 5 weken zwanger, ik heb heel erg misselijk en onwijs moe, heel weinig zin om me huishouden te doen, ook gevoelige borsten, krijg pas over 2 weken me eerste echo, duurt wel lang hoor , ben ook bang dat ik weer een miskraam krijg, aangezien het bij ons alweer een jaar terug is na onze miskraam, duimen dat alles goed Is,

4 jaar geleden

Jeetje wat fijn en rustgevend om te lezen dat meerdere vrouwen dit ervaren. Ook ik wist direct dat ik zwanger was (en moest toen nog een week wachten voor de test) door de kwaaltjes die ik had. Pijnlijke en gevoelige borsten, vlagen misselijkheid, extreme vermoeidheid en steken in mijn onderbuik. Ik wist niet eens dat dit vaker voorkomt tot nu! Maar sinds 2 dagen dacht ik ook ineens, goh het wordt wel wat minder... is dat normaal... ? Maar het voelt goed om te lezen dat er meerdere dames zijn die dit ervaren!

4 jaar geleden

Nu sinds gisterenavond helemaal nergens meer last van.. bijna de hele nacht wakker gelegen, behoorlijk paniek in de tent nu.. hoop dat er weer snel wat terug komt

4 jaar geleden

Bijzonder hoe ons lijf werkt en fijn dat een hoop herkenbaar is. Hier gelukkig al een paar dagen niet meer zulke extreme buikkrampen. Ergens ook wel weer gek. Maar vind de nog ruim 2 weken tot de echo ook wel een spannende. Zeker omdat je regelmatig leest dat een buitenbaarmoederlijke zwangerschap ook soms voor komt en je daar niet altijd wat van merkt. Overige kwaaltjes zijn veel lichter: soms wat minder honger, af en toe ineens erg moe, maar gelukkig niet noemenswaardig op dit moment. Laten we onze zegeningen tellen 😉 Wie weet wat er allemaal nog komt...

4 jaar geleden

Hebben jullie ook rommelende darmen en af en toe wat buik en rugkrampen? Ik vind het erg eng maar volgens mij hoort dat erbij toch. Geen heftige krampen en geen bruinverloes of bloedverlies. Vandaag precies 5 wkn 🍀

4 jaar geleden

Reactie op BabyMJW

Hebben jullie ook rommelende darmen en af en toe wat buik en rugkrampen? Ik ...
Wat je beschrijft heel herkenbaar! Rommelende darmen en last van mijn rug zijn in sterke mate aanwezig..

4 jaar geleden

Reactie op BabyMJW

Hebben jullie ook rommelende darmen en af en toe wat buik en rugkrampen? Ik ...
Ja! Ik ben vandaag ook precies 5 weken, heb ook last van darmen, buikkrampen en mn rug in het midden 🤔 Verder nergens last van... Mijn vorige keer ging het exact zo en ging bet mis bij 5+1, ik vind het dus nu erg spannend 🙄

4 jaar geleden

Reactie op BabyMJW

Hebben jullie ook rommelende darmen en af en toe wat buik en rugkrampen? Ik ...
Jaa hier ook rommelen en gevoelige darmen en last van mijn onderrug net boven mijn stuitje en gevoelige borsten. Af en toe was buikkrampen meestal ‘s avonds of net in de ochtend. Ook geen heftige krampen en geen bloedverlies dus goed teken (hoop ik🙏🏼🤞🏼)

4 jaar geleden

Reactie op Snbb

Nu sinds gisterenavond helemaal nergens meer last van.. bijna de hele nacht ...
Dat had ik zondag ineens, voelde niks meer en voelde me niet ‘zwanger’ nu ineens wel weer kwaaltjes en rommelige darmen, borsten nog steeds gevoelig en af en toe was steken. Was blij dat ik weer wat voelde🙏🏼. Was aardig in paniek zondag...

4 jaar geleden

Reactie op Shelbyy

Dat had ik zondag ineens, voelde niks meer en voelde me niet ‘zwanger’ nu i ...
Ik begin weer wat gevoeligere tepels te krijgen, yes!! Dat we zo snel in paniek raken heh als we niks meer voelen..

4 jaar geleden

Ik heb hetzelfde ben vandaag precies vijf weken zwanger, moet ook nog twee weken wachten tot de eerste echo. Heb af en toe wat steekjes maar de misselijkheid lijkt af te nemen. Daardoor ook wat paniek. Konden we nou maar eerder al zien dat alles goed gaat met onze kindjes he! Slaap wel echt heel onrustig, ook door het plassen.

4 jaar geleden

Reactie op Snbb

Ik begin weer wat gevoeligere tepels te krijgen, yes!! Dat we zo snel in ...
Jaa bizar hé wat dit met je doet. Zei al tegen mijn man dit gaat 8 maanden zo door hoor als ik niks voel haha! Het is al zenuwslopend tot de eerste echo 🙏🏼🤞🏼

4 jaar geleden

Reactie op Shelbyy

Jaa bizar hé wat dit met je doet. Zei al tegen mijn man dit gaat 8 maanden ...
Hahaha ik hoop eigenlijk dat de onzekerheid na de 1e echo wel wat minder word haha

4 jaar geleden

Reactie op MaggyP

Ik heb hetzelfde ben vandaag precies vijf weken zwanger, moet ook nog twee ...
Wat jij zegt herkenbaar. Ik ben morgen 5 weken.. zo spannend. En ik lijk wel bezeten. Praat continu over beebjes.. denk aan niet anders meer. Ook ps over 2 weken een vroege echo. En dan 4 maart de andere .

4 jaar geleden

Ik ben ook 5+2 weken zwanger en eigenlijk niks geen last. Alleen m'n thermostaat is soms in de war en heb ik het vaker koud.

4 jaar geleden

Reactie op Dieneke1985

Ik ben ook 5+2 weken zwanger en eigenlijk niks geen last. Alleen m'n thermo ...
Nou die kou is echt vreselijk. Zodra ik thuis kom begint het totdat ik mezelf heb ingepakt in bed. En overdag paarse nagels van de kou 🥶