Kwaaltjes

Verwijderd lid
2 maanden geleden
Volgen
Wanneer begonnen jullie kwaaltjes te krijgen heb al 2 dagen zo een opgeblazen gevoel als ik iets eet en kan zaterdag pas testen πŸ€”
  • Rapporteren
Reageer
Typ hier je reactie
8 reacties
ColetV
2 maanden geleden
Ja is normaal met 2 a 3 weken. Heb ik ook vreselijk last van. Zondag getest. Darmen zetten helemaal uit..
  • Rapporteren
Ayse5663
2 maanden geleden
Heb ook last van een opgeblazen gevoel al sinds een week. Ben nu 4+4 weken.
  • Rapporteren
Louise1
2 maanden geleden
Herkenbaar en hoort erbij. Ik heb ook buik en rugpijn. Daar maak ik me wel zorgen over. Ben nu 4+1.
  • Rapporteren
Angeliq88
2 maanden geleden
Opgeblazen gevoel, 'gerommel' van darmen. Het gevoel dat er iets gebeurt in de buik(duh)πŸ˜‰πŸ€­ en veel plassen. Heel veel plassen πŸ™ˆ
  • Rapporteren
Verwijderd lid
2 maanden geleden
Reactie op Angeliq88
Opgeblazen gevoel, 'gerommel' van darmen. Het gevoel dat er iets gebeurt in de buik(duh)πŸ˜‰πŸ€­ en veel plassen. Heel veel plassen πŸ™ˆ
Ja dat plassen begint ook te komen πŸ˜‚
  • Rapporteren
zilverwenneke
2 maanden geleden
Ik heb woensdag getest met een vroege test, en vandaag opnieuw. Allebei positief maar nu wel duidelijker ☺️ Vorige zaterdag, heeft mijn 14jarige dochter mij naar huis moeten begeleiden omdat ik dreigde flauw te vallen. Heb snel draaiingen, mijn broek zit ook wat strakker, wat niet erg aangenaam is vandaag πŸ˜•
  • Rapporteren
rvdp
2 maanden geleden
Reactie op zilverwenneke
Ik heb woensdag getest met een vroege test, en vandaag opnieuw. Allebei positief maar nu wel duidelijker ☺️ Vorige zaterdag, heeft mijn 14jarige dochter mij naar huis moeten begeleiden omdat ik dreigde flauw te vallen. Heb snel draaiingen, mijn broek zit ook wat strakker, wat niet erg aangenaam is vandaag πŸ˜•
Mijn broeken kan ik al niet meer aan vanwege me krampen in me buik doen me broeken nu nog meer zeer.. snel het weekend nieuwe kopen haha!
  • Rapporteren
Verwijderd lid
2 maanden geleden
Reactie op rvdp
Mijn broeken kan ik al niet meer aan vanwege me krampen in me buik doen me broeken nu nog meer zeer.. snel het weekend nieuwe kopen haha!
Da ga ik ook snel moeten doen Mja tis mijn 4de zwangerschap
  • Rapporteren