Last van geuren

Sfiet
één maand geleden
Volgen
Hallo allemaal, ik ben nu 7+3 weken zwanger Heb al enkele weken last van verschillende geuren, zoals de combinatie van rijstwafels en komkommer, dat ging me helemaal niet. Maar gisteren in de winkel ging het een stap verder, ik voelde mijn maag letterlijk keren bij de geur van wasverzachter (moest nieuwe hebben) Zijn er die dit herkennen?
  • Rapporteren
Reageer
Typ hier je reactie
6 reacties
Blxckwidow
één maand geleden
Ja parfum, of barbecue saus van de mac. Wat ik normaal zo heerlijk vond kan ik nu niet uit staan en nog meer dingen
  • Rapporteren
number4
één maand geleden
Herkenbaar hoor, gisteren ging ik boodschappen doen en ik kon echt niet tegen de lucht in de supermarkt 🤢 Of de broodrooster, ook vreselijke lucht. Eten koken vind ik ook drama nu. Daarnaast vind ik veel dingen opeens niet lekker meer terwijl ik die daarvoor heel veel at. Zo raar hé, maar het gaat over ☺️ P.s. Ik ben vandaag ook 7+3 weken!
  • Rapporteren
SophieKV
één maand geleden
Eerst een collega die bij een andere collega op kantoor zat, ik rook zijn aftershave of wat het ook was van een km afstand en werd er naar van. En vanmiddag aan de lunchtafel, zat een collega een banaan te eten. Het rook voor mij als een veel te rijpe banaan, maar dat was niet zo. Ik vond het in ieder geval vies en van het idee om zo'n hap rijpe banaan te nemen, kreeg ik de kriebels.
  • Rapporteren
Oliviery
één maand geleden
Reactie op SophieKV
Eerst een collega die bij een andere collega op kantoor zat, ik rook zijn aftershave of wat het ook was van een km afstand en werd er naar van. En vanmiddag aan de lunchtafel, zat een collega een banaan te eten. Het rook voor mij als een veel te rijpe banaan, maar dat was niet zo. Ik vond het in ieder geval vies en van het idee om zo'n hap rijpe banaan te nemen, kreeg ik de kriebels.
Herkenbaar die bananen! Hahah
  • Rapporteren
BabyMJW
één maand geleden
Hahaha ja ik heb dit met tapenade 🤢
  • Rapporteren
Elderel
16 dagen geleden
Ui en knoflook vind ik momenteel enorm stinken. En ik kan parfumluchtjes ook echt niet verdragen. 🤢
  • Rapporteren