12 Reacties

4 jaar geleden

Wij hebben een houten werkbankje gekregen met bouten, een hamer, schroeven,.... speelt hij super graag mee !

4 jaar geleden

Ik heb hier nog een kralenbaan staan van mijn oudste kindje en merk dat mijn bijna 1 jarige dochter hier heel graag mee speelt! Ook de xylofoon rups van Vtech vindt ze superleuk. Autootjes begint ze nu ook wel leuk te vinden 🎈

4 jaar geleden

Toet toet auto's zijn hier groot succes. Nog wel zonder de wegdelen maar hij speelt er heel leuk mee

4 jaar geleden

Hier is Nijntje speelt verstoppertje de hit! En een loopwagen

4 jaar geleden

Reactie op Disneymama92

Toet toet auto's zijn hier groot succes. Nog wel zonder de wegdelen maar hi ...
Hier ook! Hij sloopt de wegdelen maar rijdt heel leuk met de autootjes!

4 jaar geleden

VTech 5‑in‑1 Letter locomotief is hier een groot succes!

4 jaar geleden

Reactie op Thocey

VTech 5‑in‑1 Letter locomotief is hier een groot succes!
Deze hebben we ook voor onze dochter gekocht en speelt hier erg veel mee

4 jaar geleden

Wij hebben voor zijn eerste verjaardag de Vtech klim en verken boomhuis gegeven. Vandaag was zijn neef van 5 jaar net zo enthousiast als onze eenjarige! Hij heeft er echt super lang mee gespeeld, maar op een heel ander niveau... hij staat ook aangeschreven als geschikt van 1-5.... klopt dus aardig 😉

4 jaar geleden

Mijn dochtertje is helemaal weg van little people speelgoed. Je hebt hier heel veel van! De brandweerauto hiervan vind ze helemaal leuk!

4 jaar geleden

V tech drumstel 🤗

4 jaar geleden

Wij hebben de little tikes activity garden, en bij oma staat de little tikes activiteitenboomhut. Allebei een heeeel groot succes 🤣

4 jaar geleden

Mega bloks speeltafel