14 Reacties

茅茅n maand geleden

Ik heb de speen afgeknipt toen hij kapot was. Paar keer gewaarschuwd dat ze niet moest bijten omdat de speen dan kapot zou gaan. Uiteindelijk afgeknipt toen hij kapot was. Ze had er twee. Bij de tweede hetzelfde gedaan toen deze kapot was. Uiteindelijk 1 moeilijke nacht gehad en daarna was het goed. De kapotte spenen zitten nog steeds aan haar knuffel. Ze is inmiddels ook 3,5 maar met net 2 heb ik ze geknipt.

茅茅n maand geleden

Bij ons zat er een scheurtje in de speen, toen het kopje afgeknipt en toen vond hij hem niet meer fijn en heeft hem zelf in de prullenbak gegooid en als hij erom vroeg herinnerden we hem eraan dat hij hem weg had gegooid en dan was het goed. Verder geen problemen mee gehad dus dat was ons geluk hihi.

茅茅n maand geleden

Reactie op Lady C

Bij ons zat er een scheurtje in de speen, toen het kopje afgeknipt en toen ...
Zo makkelijk kan het dus gaan soms! Vriendin van mij heeft hetzelfde gedaan alleen dan de speen aan de knuffel gelaten (wij ook) alleen hun dochter was twee weken lang tot 23u a 1u wakker 馃槄

茅茅n maand geleden

Reactie op Dadayla

Zo makkelijk kan het dus gaan soms! Vriendin van mij heeft hetzelfde gedaan ...
Ja het was zeker makkelijk, wij hadden gewoon het geluk dat hij hem niet meer fijn vond en zelf weggooide, dat is altijd even afwachten natuurlijk! Bij je vriendin was het dus niet zo makkelijk 馃檲Vrienden van ons hadden een heliumballon, daar de speen aan gehangen en het kind zelf de ballon in de lucht laten vliegen, dat werkte daar heel goed 馃槉

茅茅n maand geleden

Reactie op Lady C

Ja het was zeker makkelijk, wij hadden gewoon het geluk dat hij hem niet me ...
Ook een mooi idee met die ballon.

茅茅n maand geleden

Ik zat te denken om de speen op te sturen naar de spenenfee. Die geeft de speen aan een ander kindje.

茅茅n maand geleden

Vandaag de speen samen met mijn dochter op de post gedaan. Ze deed het zo goed. Nu vind ze het wel erg moeilijk. Ben benieuwd hoe de nacht gaat. Ik denk heel moeilijk. Hopelijk gaat het snel beter

茅茅n maand geleden

Reactie op Ons_Wondertje_Bowie

Vandaag de speen samen met mijn dochter op de post gedaan. Ze deed het zo g ...
Oh wat goed! Hoop voor je dat het goed gaat vanavond, succes 馃槝

茅茅n maand geleden

Reactie op Lady C

Oh wat goed! Hoop voor je dat het goed gaat vanavond, succes 馃槝
Dankje wel. Ben benieuwd馃槵

茅茅n maand geleden

Reactie op Dadayla

Ook een mooi idee met die ballon.
Maar die ballon en die speen komen dan in de natuur terecht, dat is ook niet echt fijn....

茅茅n maand geleden

Reactie op Ons_Wondertje_Bowie

Dankje wel. Ben benieuwd馃槵
En? Hoe is het verlopen?

茅茅n maand geleden

Reactie op LauraLau

En? Hoe is het verlopen?
Eerste nacht was moeilijk. Maar opzich oke. Had erger verwacht. 2e nacht ging echt super. Zonder huilen gaan slapen. Wel paar keer vragen om de speen en in de ochtend even moeilijk. Maar al heel snel weer vrolijk. Echt heel knap.

21 dagen geleden

Nu een week en 1 dag geen speen. Ze doet het heel goed. Maar de laatste dagen wel moeilijk. Als ze moe is heeft ze het erg moeilijk. En sinds 2 dagen opeens huilen bij de opvang. Dat gebeurd nooit due dat vind ik wel pittig. Gelukkig gaat het snel weer goed. Slapen doet ze heel goed. Ben erg trots op haar. Bij elke dag zonder speen slapen mag ze een sticker馃槉

18 dagen geleden

Bij ons consultatiebureau hadden ze een spenenboom.. weet even niet wat het idee daar verder bij was.