99 Reacties

3 jaar geleden

Ik volg! 😁

3 jaar geleden

Nice one! Ben ik ook op zoek naar en vooral broeken high waist...want word gek van die lage zwangerschapsbbroeken. Vind die niet fijn zitten....

3 jaar geleden

Nice one! Ben ik ook op zoek naar en vooral broeken high waist...want word ...
Hoi! Ik ben 14 weken ver nu, heb al een klein buikje en pas nog in m’n highwaist broeken van de newyorker. Misschien ook iets voor jou? 😊

3 jaar geleden

Asos.com en H&M hebben de beste en leukste kleding. Maar er zijn ook merken die veel stretch in hun kleding hebben. Zoals costes bijvoorbeeld. Ik vind zwangerschapskleding over het algemeen maar saai en niet hip. Mijn doel is om er zo min mogelijk van aan te schaffen ☺️ als je een beetje creatief bent, kom je met normale kleding echt heel ver! Succes!

3 jaar geleden

Ik ben gisteren geslaagd bij de Prenatal echt leuke broeken en shirts maar ook een super leuke rok! Ik vond t echt mooie kleren. Anders eens op Zalando kijken.

3 jaar geleden

Bij Zalando ben ik goed geslaagd

3 jaar geleden

Bij Zalando ben ik goed geslaagd
Njaah.. de kleren op zalando lijken een beetje saai 🙈

3 jaar geleden

Ik heb bij de H&M een jurk en een fijne broek gevonden. En vorige week een hele bestelling gedaan bij Noppies. Veel shirtjes en hemdjes (alle t-shirts die ik had zijn nu al te kort🙈). Nu kan ik er weer even tegenaan😁. Ben ook benieuwd welk merk goed is qua verstelbare broek. Hoor er veel over, maar ze zijn wat prijziger, dus koop ze niet zomaar.. Heb destijds ook online besteld bij de prenatal. Viel mij erg tegen! Met terugsturen moest ik zelf 7,50 betalen.. vind ik persoonlijk geen service.

3 jaar geleden

Ik heb van de week ook m’n bestelling van de H&M binnen gehad, mooie zwangerschapsbroeken gekocht en ze zitten goed! Ik heb wat basic t-shirts bij de zeeman gekocht, deze vallen lang. Verder had ik al veel jurkjes en rokken (niet positie) die ik deze zomer ook kan blijven dragen, dus er hoeft niet perse maternity voor te staan om leuk gekleed te zijn hoor 😜. Ik probeer juist zoveel mogelijk “gewone” kleding te dragen zodat ik het volgend jaar ook nog aan kan. Alleen die broeken vond ik wel een must want m’n gewone broeken zaten al snel niet lekker meer.

3 jaar geleden

Ja dit vind ik ook een probleem, 14 jaar geleden toen ik zwanger was van mijn dochter heb ik slechts 2 jogging broeken gekocht de rest wat stretchy niet positiekleding. Ik dacht destijds dat dit aan mijn leeftijd lag. Nu 36 en nog steeds dit probleem. Ik heb 1 nep leren broek van mamalicious en 1 jeans. Verder wat basic tops van mamalicious en de rest ga ik deze zomer voor mijn Ibiza style kleding, dat valt toch wat losser. Op Ali express hebben ze voor weinig leuke maxi jurken positie, bestel wel 2 maten groter dan je gebruikelijke maat. Gek genoeg waren dit de leukste die ik kon vinden!

3 jaar geleden

https://www.24baby.nl/shoppen/positiekleding/ een overzicht met verschillende webshops

3 jaar geleden

Broeken vind ik echt super lastig. Sinds deze week zit het echt niet meer lekker. Ik draag normaal skinny high waist broeken van levi's. Ik kan dan ook echt niet wennen aan de zwangerschapsbroeken 😅 vooral de kontzakken vind ik een dingetje. Nu draag ik dan vooral jurkjes en flared broeken 😜 dat wordt de komende maanden geen broeken meer dragen denk😂

3 jaar geleden

Reactie op MEG12

Broeken vind ik echt super lastig. Sinds deze week zit het echt niet meer l ...
De zwangerschapsbroeken van noppies vind ik super! 😉 tzijn ook de enigste die ik goed vind

3 jaar geleden

Broeken vind ik echt lastig omdat je als je maat 42 nodig heb je tegenwoordig in de paskamer staat met 46... Ik vond een hele fijne broek bij de lidl voor 15.99 via de site te bestellen hij ligt helaas niet meer in de winkel. En qua shirt draag ik stretch maatje groter misschien

3 jaar geleden

Reactie op Linneke1407

De zwangerschapsbroeken van noppies vind ik super! 😉 tzijn ook de enigste ...
Oh thanks, dan ga ik daar eens kijken! 😄

3 jaar geleden

Ik heb kleding van het merk mamalicious. Het lijkt een beetje op broeken van de only! Heb er ook 2 leuke jurkjes gekocht! Het is ook bij de wehkamp te koop!

3 jaar geleden

Reactie op MEG12

Broeken vind ik echt super lastig. Sinds deze week zit het echt niet meer l ...
Ik heb precies t zelfde als jij! En al vrij snel zat mn levis niet meer lekker🙁😂 en dan pas ik zon zwangerschapsbroek en dan denk ik jezus dit ziet er niet uit

3 jaar geleden

Ik heb een boel op h&m gekocht; positiebroeken die niet duur zijn en prima zitten. En veel jurkjes en t-shirts, maar die hoeven naar mijn mening niet perse positie kleding te zijn :)

3 jaar geleden

Zalando

3 jaar geleden

www.boohoo.com is er met 3 daagjes